Bedövningar vid förlossning?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare vansinnet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 5 897
Sv: Bedövningar vid förlossning?

:rofl::rofl: Tredje gången gillt :rofl::rofl:

Då funkade det för mig, så antingen var gasen slut de två första gångerna eller så var det jag som inte fick till det. Det är jättekul när det funkar... Billig fylla :rofl: :rofl:

Sv: Bedövningar vid förlossning?

:rofl::rofl: Tredje gången gillt :rofl::rofl:

Då funkade det för mig, så antingen var gasen slut de två första gångerna eller så var det jag som inte fick till det. Det är jättekul när det funkar... Billig fylla :rofl: :rofl:

Haha, nä du, jag skaffar inte ett tredje barn bara för att se om lustgasen eventuellt skulle funka tredje gången.....:rofl::rofl::rofl:

(Skulle det, hypotetiskt, bli en tredje gång skulle jag begära kejsarsnitt eftersom tvåan kom ut med sugklocka.....)

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 914
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny... 2
Svar
22
· Visningar
4 201
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Balkong 2025
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39

Hund, Katt, Andra Djur