Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Övr. Barn Hej hopp Har en lite undran ni kanske kan hjälpa mig med? Om mensen uteblir men fortfarande efter drykt tre veckor så visar grav... 2
Svar
36
· Visningar
2 269
Senast: Naggur
·
S
Övr. Barn Vänder mig återigen till er allvetande på Buke.. Vad skulle man göra utan er lixom:angel:;) Jason är nu 8 månader och hans ska...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: squirlett
·
H
Övr. Barn För ett tag sedan åkte jag bussen till jobbet och när vi kommit halvvägs var bussen i stort sett full, sittande passagerare, tar ju in... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 712
Senast: Inte_Ung
·
A
Övr. Barn Jagskulle egentligen inte rida min unghäst mer hade jag sagt... men så skulle en medryttare rida för första gången o då tänkte jag att... 2
Svar
37
· Visningar
3 203
Senast: Trygg
·
Övr. Barn Blev tillfrågad idag om jag ville bli gudmor åt min brorsdottern. Självklart vill jag det, så tackade glatt ja. Smurfade lite när jag... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
16 301
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda... 26 27 28
Svar
553
· Visningar
42 723
Senast: Bellami4
·
N
Övr. Barn Min dotter på 4 månader och 1 vecka äter nu 5 (vissa dagar 6) mål ersättning om dagen + 1 portion gröt. Har precis börjat med vanliga...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Hur har ni löst den biten, ni som inte är gifta? Det skulle vara skönt att ha allting sånt är ordnat innan barnet föds. Har ni ordnat... 2
Svar
30
· Visningar
2 195
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Sonen 4½ månad har börjat att sova så dåligt på nätterna och ska bara ligga och snutta på mig hela tiden. Han vaknar med 1-1½ timmes...
Svar
18
· Visningar
14 523
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Börjar med att varna om gnälltråd, jag upptäckte precis hur rädd jag verkligen är för det här nya steget. I våras upptäckte jag och... 2
Svar
27
· Visningar
2 467
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Har som jag tidigare nämt här nyligen fått reda på att jag är gravid och då uppstår tusen frågor.Mitt första barn. *Var eran partner...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hur går det till? Gör det ont? Tar det egentligen längre tid och blir värre än en normal förlossning? Jag börjar nu känna att jag...
Svar
16
· Visningar
14 835
Övr. Barn Har berättat i någon tidigare tråd att vi har en mycket stökig barngrupp (1-3 år) där jag jobbar. Väldigt mycket aktivitet (spring...
Svar
14
· Visningar
10 702
Övr. Barn Jag var hos arbetsförmedligen för 3 veckor sen, för att uppdatera mina uppgifter. Jag kom dit, sa att jag går på havandeskapspenning...
Svar
12
· Visningar
5 809
Senast: IrpaSnirpa
·
P
Övr. Barn Har borjat fundera pa att kopa en barsjal (elastisk langsjal) istallet for en barsele. Var tva manader gamla dotter tycker om att bli...
Svar
17
· Visningar
1 758
Senast: PeRosa
·
Övr. Barn Är det någon här som använt det och kan berätta om vad ni anser? Satt nämligen och pratade med min syster om detta häromdagen och hon...
Svar
14
· Visningar
1 440
Övr. Barn Var och vägde "lill"killen (5 veckor) idag, och höll på att baxna när jag såg siffrorna...... Förra veckan låg han på 4620 gram, och låg... 2
Svar
28
· Visningar
12 741
Senast: Camilla_H
·
C
Övr. Barn Blir tokig på detta. Kan inte hålla mig ifrån detta forumet eller andra liknande. Kollar gravidmagar, räknar dagar till nästa mens...
Svar
17
· Visningar
2 772
Senast: IrpaSnirpa
·
M
Övr. Barn när man ska fira jul me både sitt barns farmor,farfar å mormor å morfar??? då farfar bor ca 6 mil från farmor,så tycker jag det blir... 2
Svar
24
· Visningar
2 912
Senast: Sar
·
F
Övr. Barn Shit.. är nu nästan 100% säker på att jag är med barn... skulle haft min mens i måndags (har en cykel på 26 dagar) och har ALDRIG... 2
Svar
34
· Visningar
2 813
Senast: Leteng
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka