Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

3
Övr. Barn .. eller vad det heter.. :confused: typ sagor om olika väsen så som skogsråen och näcken.. Jag vill sammanställa en liten bok till...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: 333
·
C
Övr. Barn Såg ni oxå nyheterna igår om att råttor, marsvin, smågnagare i allmänhet kan bära ett speciellt virus som forskarna tror, orsakar... 2
Svar
23
· Visningar
4 921
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Med 11 veckor kvar till förlossning börjar snurpe på allvar att rusta sitt hus för en liten kotte :D Men jag börjar känna mig... 2
Svar
25
· Visningar
2 262
Senast: Gunther
·
Övr. Barn Vår minsting har nu vuxit ur sin bilbarnstol av typ sittkudde med ryggstöd (lämplig från 3 år och upp mot 10 år). Vi funderar därför på...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Madick
·
N
Övr. Barn satt och kollade på frisyrtråden på äu och vart så fruktansvärt sugen på att permanenta mig igen=) Har tjockt rakt hår som bara...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Naggur
·
C
Övr. Barn När ungefär har ni köpt allt klart till bebisen?sista sekunden eller tidigt?är i 6e månaden & funderar om det är för tidigt att köpa...
Svar
15
· Visningar
945
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten underbar bus unge som heter Kevin. Han hittar på massa dumheter när man inte är med. Slår storebror utan att bli...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Trygg
·
  • Låst
Övr. Barn Ahhh.... nu blev jag lite orolig.... Fick ju missfall för typ 7 veckor sen. Fick mens som vanligt typ 5 veckor efter. Borde med min...
Svar
3
· Visningar
1 693
Senast: vindvissla
·
I
  • Låst
Övr. Barn Så, Jag fick veta imorse att jag är gravid och gissar att jag är i 5e veckan. Väldigt tidigt alltså. Men med ett tidigare ganska...
Svar
10
· Visningar
2 836
Senast: Edgar
·
A
  • Låst
Övr. Barn Ni som levt i ett förhållande och fått barn där sedan förhållandet tagit slut och ni bor på skilda håll, hur gör ni med pengar och det... 2
Svar
37
· Visningar
3 209
Senast: Inte_Ung
·
I
  • Låst
Övr. Barn Har fått veta att jag är med barn och gissar att jag är i 5e veckan. När är det normalt att uppsöka barnmorska? :p
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Minta
·
  • Låst
Övr. Barn Blir det en pojke så får han heta Loke, blir det en flicka så får hon heta Freja..... vi kommer att få reda på i april vad det är för... 2
Svar
21
· Visningar
1 724
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Dottern ska få sina första riktiga promenad/gympaskor (är 15 mån) och jag funderar på vilka som är bra. Har fått för mig att det är... 2
Svar
26
· Visningar
2 755
Senast: Welsh
·
F
  • Låst
Övr. Barn Växa & Upptäcka Världen av Hetty van de Rijt och Frans X Plooij handlar om hur barn utvecklas och deras perioder. Jag har försökt...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: Alanis
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag hoppas det är ok att en irriterad och lite orolig storasyster hoppar in på föräldraforumet..? Min tioåriga syster håller iaf på...
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: Yamaha
·
C
  • Låst
Övr. Barn En liten dum fråga, men jag fattar inte hur man ska gå tillväga enligt FKs hemsida. Jag ska ha mitt första barn i maj, bf 2 maj. Pappan...
Svar
5
· Visningar
3 439
Senast: Clintan
·
  • Låst
Övr. Barn ..som gör att man får biologisk bebisbrist och hoppande äggstockar ? Jag har varit jättenöjd med att min minsta börjar prata och inte... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 655
Senast: Mysgrisen
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hej! Nu menar jag självklart inte alla föräldrar, men en stor del. När jag åkt tåg, buss eller sitter någonstans på en allmänn... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 949
S
  • Låst
Övr. Barn Jag vill försöka pumpa bröstmjölk så snart det går så att min man och barnets pappa ska kunna mata med, så jag vill ha lite erfarenhet...
Svar
12
· Visningar
902
T
  • Låst
Övr. Barn ¨Sitter och surrar runt härpå buke medans min lilla 6 veckors ängel tar sig en tupplur!:love: Kom plötsligt på att hela mitt liv är... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 845
Senast: Sissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka