Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Min son är 8 år gammal, och jag tror inte att han på allvar tror på tomten. På julafton ropade han när tomten kom att det var pappa, då...
Svar
9
· Visningar
2 060
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn är i valet och kvalet om jag och sambon ska gå profylaxkurs. Jag gillar profylax som idé men kursen kostar 1700 kr och det känns lite...
Svar
19
· Visningar
2 660
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har hittills i mina nio veckor mått bra! Har haft ett molande i magen som mensvärk, men det har snarare bara känts som en påminnelse...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn Många frågor nu! Tror jag börjar bli lite nojjig, bara fyra månader kvar och mycket på "att göra/köpa"-listan! :eek: Har sökt svar i...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Mist
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur fel kan ett ultraljud visa man gör för att beräkna datum för ankomst? För bebisen är 1 kg mer än vad den borde och fullt utvecklad... 2
Svar
21
· Visningar
2 662
Senast: aenglah
·
J
  • Låst
Övr. Barn Neo är 5 veckor, och har alltid haft en väldigt bra aptit. Nej, orkar föresten inte dra hela historien nu. Ska bara fråga snabbt, kan...
Svar
17
· Visningar
3 979
Senast: Jossan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vi ska ha familjen här imorgon och jag har handlat all julmaten. Till julbordet har jag även köpt lite olika ostar och kex. När...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Mysgrisen
·
D
  • Låst
Övr. Barn igår gav min dotter sina nappar till tomten (tomtebarnen). I går kväll var det svårt att få henne att sova, hon fick somna bredvid mig...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: Dimmalimm
·
  • Låst
Övr. Barn Hej igen alla glada! (Ni andra oxå såklart:p ) Nu tänkte jag en gång för alla reda ut detta med tatuering i svanken och om man ändå... 2 3
Svar
40
· Visningar
11 484
Senast: fiafjupp
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått hem barnens dagis/skolfoton och kan ju som den stolta mamma jag är inte låta bli att visa upp mina änglar. På Mirandas bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 106
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Är vi nu, med vår underbara lilla dotter. Julafton blir........annorlunda i år :love... 2
Svar
27
· Visningar
1 889
Senast: Fullblod
·
B
  • Låst
Övr. Barn Utpumpad bröstmjölk håller hur länge, i kyl? I frysen?
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Blixtra
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi försöker ju få sonen att sluta med blöjor. Kissandet går jättebra och förrutom några små missar som såklart kan hända så säger han...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Tokmaja
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Vi firade julen med tjocka släkten som vanligt. Och som vanligt blev barnens morfar lite överförfriskad, dock inte otrevlig. När alla...
Svar
5
· Visningar
874
  • Låst
Övr. Barn När är det försent att göra abort? Kram Favina :bump:
Svar
1
· Visningar
983
I
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 19 och var på ultraljud nu i veckan. Har varit inställd på att inte få veta vilket kön bebisen har eftersom min läkare säger...
Svar
19
· Visningar
11 438
Senast: Boj
·
H
  • Låst
Övr. Barn Fundersam och orolig Finns det magiska gränser för vilken ålder mamman ska ha senast innan första barnet är fött?? Jag har hört vid... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 336
Senast: Carpe_Diem
·
  • Låst
Övr. Barn ..om Eksjö BB har någon hemsida med bilder på nyfödda bebisar??:confused: Har letat på Internet, men hittar inget. Tacksam för...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Vilya
·
  • Låst
Övr. Barn Pojkvännens syster åkte in till BB i 4 i eftermiddags:banana: De har fortfarande inte kommit något, men det är sååå spännande...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: replica
·
L
  • Låst
Övr. Barn håller på o inreder i bebisens rum (bf8 feb-06) nu letar jag efter några söta gardiner gärna med nallar el. likn på ngn som har tips på...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka