Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn När brukar barnen som inte kan säga S och R lära sig hur man får fram dessa bokstäver? Min dotter blev tre i sommar, hon pratar...
2
Svar
20
· Visningar
6 126
Senast: jerseyko
·
P
  • Låst
Övr. Barn Sonen min har fått dille på lego. Det är ju bara kul att han gillar att bygga och knåpa ihop till allt möjligt. Blir bara så ledsen...
Svar
9
· Visningar
2 862
  • Låst
Övr. Barn Till hösten kommer jag försöka skaffa ett nytt jobb (har redan en ansökning inne men besked väntas tidigast i sommar). Jag skulle dock...
2
Svar
23
· Visningar
13 915
  • Låst
Övr. Barn Det är 10-14 grader varmt ute, vi är bortresta (svärföräldrarna), mössa är inte nerpackad (det var 20 grader varmt och nästintill...
Svar
10
· Visningar
1 095
Senast: Julle
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ja så då har man varit nåldyna ett tag, vilket syns på blåmärken på magen! Men snart är det dax för äggplockning. Jag förstod inte...
Svar
8
· Visningar
4 286
Senast: Mysgrisen
·
  • Låst
Övr. Barn mottagets tacksamt! jag har blivit faster! :) :love: igen! nu är det en liten pojk! stora syran till pojken är ett och ett halv år...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: ulda
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar lite.. hur snabbt kan man bli gravid efter man har fått barn? Funderar hit o dit på vad man ska ha för P-medel efter...
2
Svar
23
· Visningar
5 222
Senast: ulda
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag var i stallet kom grannens mamma för att ta bort hindrerna som fanns i padocken, visste redan att dottern skulle rida ett...
Svar
11
· Visningar
1 532
Senast: fethajja
·
E
  • Låst
Övr. Barn Tänkte då främst på rökt och gravad lax. Nån som vet vad som gäller där? Det enda jag vet med säkerhet att man inte får äta är ål...
Svar
8
· Visningar
11 986
Senast: aldente
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sitter och dillar lite med en vän som snart ska ha barn och hon börjar få kalla fötter. Och i hennes sits, veckorna innan barnet skulle...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i mellanstadieåldern, går era barn på fritidsklubb/fritids? Som ni kanske vet är varje kommun skyldig att erbjuda...
2
Svar
24
· Visningar
2 482
Senast: hagel
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ni som har är eller har varit gravida hur har ni berättat att ni var gravida och för vem? Jag har en helsyster och har genom omvägar...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: susekl
·
  • Låst
Övr. Barn ...kunna tänka dig att använda en sån här: http://www.blocket.se/view/5970167.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0 Jag tycker det...
Svar
19
· Visningar
1 957
Senast: Sassy
·
D
  • Låst
Övr. Barn Längtar så otroligt efter barn sedan 10 år tillbaka. Förra sambon ville absolut inte ha några barn vilket till slut ledde till att jag...
Svar
10
· Visningar
1 361
Senast: Santa
·
  • Låst
Övr. Barn Timsetims tråd om alkohol under graviditeten väckte iden till denna tråd. Ge oss alla som är/försöker/tänker någon gång bli med barn...
2
Svar
32
· Visningar
7 150
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har två frågor! 1. Jag är gravid! :banana: Ska till gyn, men inte förrän om två veckor och är jättenyfiken på hur långt jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 100
Senast: Timsetim
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade jätte ont i magen inatt, kunde inte ligga på rygg. Gjorde svin ont, va som en blandning av magknip och gasig i magen. Kunde...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: ameo
·
V
  • Låst
Övr. Barn Börjar närma sig BF nu, och jag börjar få lite smått panik över att bebisen inte har någon säng. Har tittat på spjälsängar, och blir...
2
Svar
32
· Visningar
4 982
Senast: åke
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Skulle vilja ha lite tipps på bra mat man kan laga till mig och min dotter som är 20 månader.... Fantasin börjar tryta.... :angel:
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har är "nybliven gravid" och är i v 8-10 typ. Jag har sedan jag fick redan på att jag ska ha bebbis gått ner 9 kg. detta sedan 1/8...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: elbereth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp