Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Hej! Magen har börjat växa ordentligt nu och jag kommer inte på något vis i mina ridbyxor längre... Vad har ni ridit i? Jag tycker att...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: mino
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som känner igen sig? Min dotter som är elva månader vägrar att ta napp. Istället vill hon ha mitt bröst. Det innebär att...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: gulan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu vill jag höra om era samlade erfarenheter ang feberkramp. Var själv med om detta när tvååringen krampade i bilen mitt ute i urskogen...
Svar
5
· Visningar
1 547
Senast: mizz
·
K
  • Låst
Övr. Barn Oj tänk att jag vågar mig in i detta forum! Jo så här är det. Jag om min man (gifte oss i maj :love: ) - firar 5 år på torsdag... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 777
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är gravid i vecka 17 och rider fortfarande, dock börjar jag känna mig väldigt "framtung"....hur länge har ni ridit och vad var...
Svar
18
· Visningar
1 327
B
  • Låst
Övr. Barn Hur länge blödde ni efteråt och hur mycket ( vilken bindstrl. behövde ni)?
Svar
14
· Visningar
3 203
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn En del kommuner har ju en sådan verksamhet. Tror ni att det gör någon nytta? Personligen så tror jag att de behövs fler synliga vuxna...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Läste om något rektorsområde i Sthlm som förbjudit både insamling till klasskassa och tagit bort "utflykter" som föräldrar tidigare fått... 2
Svar
27
· Visningar
2 786
J
  • Låst
Övr. Barn Om man bara ska läsa en eller ett par förlossningsböcker - vilken ska man välja? Gärna en någorlunda modern, så att...
Svar
7
· Visningar
1 587
Senast: Jossan
·
  • Låst
Övr. Barn Försöker lista ut när jag har ÄL, men från när ska jag räkna att min mens börjar? Denna månad, liksom förra, började jag få lite...
Svar
7
· Visningar
3 692
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Väntar mitt första barn, är mitt i v 15 och har helt plötsligt fått för mig att jag inte kommer att gå tiden ut. Tankarna började igår...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Lupin
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som fött barn: Hur trodde ni att det skulle bli att vara med om en förlossning och HUR blev det, alltså hur upplevde ni att det... 2
Svar
23
· Visningar
1 867
Senast: vendelay
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur gamla skulle era barn vara för att gå ensam till och från skolan i Sthlms innerstad (Östermalm) ett par kvarter?
Svar
1
· Visningar
738
Senast: cirkus
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag var hos BM igår för kontroll och då var huvudet på bebis fixerat och min SF-kurva hade gått ner. Detta hänger väl i och för sig ihop...
Svar
17
· Visningar
4 885
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är förskollärare och djurägare. Jag har plockat fästingar regelbundet i åravis på mina djur och tycker inte att det är något...
Svar
13
· Visningar
2 669
Senast: Smulan75
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har en riktig j*la skitdag. Skulle vilja ta en kniv och skära upp mig själv och ta ut ungjä*eln! JAG KAN INTE ANDAS!!!! Det är så...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: ulda
·
U
  • Låst
Övr. Barn Tänkte att vi kunde lista de kommentarer/frågor som vi gravida har hört alltför många gånger. :devil: Hjälp mig att fylla på listan... 2
Svar
32
· Visningar
2 140
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn med mensvärk... har ju sluppit det i 18 månader ungefär... och pmsen lär ju komma den med kan jag tänka mig :crazy: fördelen är ju...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Har börjat fundera lite på hur jag kommer att bli som mamma. Min sambo har redan bestämt att jag ska vara den som bestämmer och som är...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: slice
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vi som har ägnat våra liv åt djur av olika slag och i olika åldrar har oftast sammlat på oss ett smärre bibliotek. När jag blev med...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?