Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
  • Låst
Övr. Barn Min son är 6 år och har precis börjat skolan, som en symbol för att han blir äldre vill jag ge honom veckopeng och han fick sina första...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Senast: MissX
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är rätt nygravid, v 6. Nu har det hänt två gånger när jag ridit att det kommit en liten blödning efteråt. Mycket lite men...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har ju många av oss hunnit en bit till i väntandet och fler har kommit till, så nu tycker jag det är dax för en uppföljningstråd på...
2
Svar
36
· Visningar
2 152
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Finns det nånstans på nätet där man kan läsa om soc och hur det funkar med omhändertagande av barn efter anmälan osv? Hur det...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Maris_
·
N
  • Låst
Övr. Barn För 1 vecka sedan så testade jag positivt, var hos barnmorskan 3 dagar senare och testade positivt då också (fick reda på att jag var i...
Svar
16
· Visningar
11 301
Senast: Natali
·
J
  • Låst
Övr. Barn Om det nu finns någon sådan :smirk: Hur länge har ni andra mellan era barn, ni som har flera? Fördelar/ nackdelar med dessa åldrar? Jag...
Svar
18
· Visningar
3 765
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte bara berätta att våran grabb äntligen är född! Fredag morgon tio minuter i sex föddes han, 4870 gram, 56 lång och med hjälp av...
2
Svar
34
· Visningar
2 366
Senast: Elric
·
E
  • Låst
Övr. Barn Farsa Äntligen har man blivit pappa :banana: Vi fick en kille på 2860gr, så nu håller han på att äta upp sig.
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: Elric
·
  • Låst
Övr. Barn Syrran åkte in på BB i söndags kl 22 på kvällen, och än har inte ungen behagas komma ut...Åhhh, jag är så himla nyfiken så jag smäller...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: MoonFlight
·
  • Låst
Övr. Barn nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....
Svar
3
· Visningar
720
Senast: whalan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hej jag ska vikariera på en lågstadieskola :) (mitt första jobb) Jag gick ut gymnasiet nu och ska hoppa in som vikarie vid behov. Är...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Nu står mina barn på kö för en dagisplats i kommunen. Men så fick jag veta att i Höörs kommun finns inte maxtaxan kvar mer, den slopades...
Svar
12
· Visningar
1 399
Senast: ainasoja
·
D
  • Låst
Övr. Barn Existerar sådana inte längre? :confused: Förstår ju att cd-sagorna tar över mer och mer, men jag vill ha hederliga gamla...
Svar
8
· Visningar
1 278
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har koll på hur man räknar ut vad föräldern barnen inte bor hos bör betala varje månad? Hälften av de faktiska kostnaderna...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Enya
·
J
  • Låst
Övr. Barn Låter lite underligt kanske, men vad jag menar är ifall ni som akutsnittats med bebis nr.1 och blivit gravida igen, och valt att föda...
Svar
17
· Visningar
2 455
Senast: Jippo
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man för att få upp den i luften??? Var ute precis och försökte få upp den av mormor (#§&"&##@!) nyinköpta draken. Det går bara...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: mizz
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nyss beslutade jag mig för att börja äta p-piller igen. Alltså inga fler barn på ett tag. Ska hämta ut senare idag, men nu är jag ju...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Det här med gudföräldrar tycker jag är en fin tradition även om den i dagens samhälle kanske inte har så stor "betydelse". Hur många av...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: kamomillo
·
H
  • Låst
Övr. Barn va lite otäckt när vi skulle åka iväg till clas ohlsson i morse, fick jätte ont i ryggen. det gick som en ilning från svanken ända upp...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: CillaW
·
W
  • Låst
Övr. Barn Tänkte höra lite hur länge man kan rida när man är gravid.. är i v21 nu och magen börjar komma och vill jättegärna rida fortfarande...
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: Gunnars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp