Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Bukefalos Det är helt otroligt, att man som människa, tycker det är roligt att gå in och sabba för andra, att man tycker det är roligt att... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 105
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Hur gör man och vad gäller för regler på den fotosidan som finns här på buke, har försökt att ladda upp bilder men det har inte gått...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Tomaten
·
D
Bukefalos Ngn som vet hur man tar bort bilder, trådar, ja tar bort saker man gjort över huvudtaget ? :confused:
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Dalsland
·
Bukefalos har varit med om att det försvinner trådar för mig jätteofta... la bland annat in en som hette "russen på lojsta hed" för ett tag...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: lis1e
·
Bukefalos Har försökt i stort sett hela dagen att posta en ny tråd på hund sidan men inte att det går. Någon som har en förklaring till varför det...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Ragatan
·
0
Bukefalos Hur kan jag gå in och titta på vilka trådar jag postat, se svar, ändra i osv. Borde ju kunna det via min kontrollpanel eller? Hittar...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Luff
·
B
Bukefalos Står det på mina bilder i hästgalleriet, vad menas med det?
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Ibland när jag klickar för att läsa flyttade trådar så får jag till svar att jag inte har tillträde till den sidan. Varför blir det så?
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Tulip
·
R
Bukefalos Varför står det "banned" på en del användare??? Alltså där det står kravlare, gångare, flygare osv... :confused: Ja, jag är en...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: reykurboy
·
Bukefalos Någon snäll moderator får väl flytta om det är fel, men jag tror faktiskt att den ligger rätt :banana: Iallafall. Om jag har en...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Turnar0und
·
Bukefalos Detta blir en liten spinoff på tråden om användare som skapar nya nick bara för att "sabba" för andra.... Jag kan ju förstå att man...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Lejonflickan
·
S
Bukefalos här har jag försökt att bli av med mitt medlemskap i flera mån jag har inte fått någon respons från dig GUNNAR. VADF ÄR PROBLEMET...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: vilse
·
M
Bukefalos Jag har lite bilder på en häst som står inte alltför långt bort från där jag bor, har dock inte sett den på länge. Den var inte i så bra...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Madeleine Nilsson
·
K
  • Låst
Bukefalos Ibland när man läser trådar finns de folk som har skrivit ett inlägg men istället för ett användarnamn står de antingen GÄST eller... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 221
Senast: reykurboy
·
V
Bukefalos Hur tar man bort en tråd som man har skapat och vill ta bort genast!! Någon?? :confused:
Svar
7
· Visningar
989
Senast: Sarasara
·
  • Låst
Bukefalos VILL SOM SÅ MÅNGA ANDRA HA ETT FORUM FÖR RIDTRAVARE O DISKUTERA TRAVARE UTAN ATT ANNAT FOLK STÖR SIG PÅ ALLA "SOM DOM KALLAR DET"... 2
Svar
33
· Visningar
3 424
Senast: Mynta2
·
Bukefalos *Ingen aning om tråden ska ligga här* :confused: MEN saken är denna, de flesta har väl inte undgått att märka folk inte fattar vart... 2
Svar
20
· Visningar
1 634
Senast: Mynta2
·
Bukefalos vet nån här hur man ändrar sin fakta?? :crazy: Eller det går kanske inte :(
Svar
4
· Visningar
984
K
Bukefalos Hur tar man bort sitt medlemskap på bukefalos?
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Panter
·
Bukefalos En av mina trådar har blivit borttagen (åtminstone kan jag inte hitta den). Det är väl helt ok, om det nu är så att den bröt mot någon...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31