Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok När jag var liten så lärde jag mig att små oönskade djur inomhus (t.ex. myror, spindlar, flugor, skalbaggar) – dom slog man ihjäl. Och...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok testar bett och olika nosgrimmor på Indra. Hon vill inte tugga, inte böja huvudet. Stå still och helst dra och vara stum i munnen. Inte...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Några mäklare har svarat på min fråga om vilka internetmöjligheter det finns i fastigheterna. Två vet inte och ska återkomma och två gav...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok På med regnkläder och gummistövlar. Ska det ridas får det bli i regnkläder idag. Hann ut med Zingo och Laura utanför stalldörrarna i...
Svar
0
· Visningar
260
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag lusläst objektsbeskrivningarna på den lista med hus jag skapat. Ett flertal har fallit ifrån, en del av dem p.g.a. att de...
Svar
0
· Visningar
243
·
  • Låst
Dagbok omstoppad och klar, stubben siegfried, x vid. Gammal och billig från hästnet. Men fin, knappt använd ser det ut som. Blev en helt ny...
Svar
0
· Visningar
158
·
  • Låst
Dagbok så kom solen, sent om sider. Trodde dagens ridtur skulle regna bort. Vid åtta var det dags för en skogsrunda. Denna gång tränade vi på...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Idag sken solen och dotterns smile ikapp:D. Äntligen rida Indra! Vi väntar på hovslagaren. Tappsko på Laura och Indra har börjat ömma...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok Det är ett projekt att leta hus har jag märkt. Just nu har jag cirka 30 stycken på min lista, de flesta i Kalmar och Blekinge län. Några...
Svar
0
· Visningar
255
·
  • Låst
Dagbok Tvingade upp dottern på Zingo idag. Nu är stygnen i knät borttagna, så det går bra att rida igen. I tio dagar har Zingo stått så hon...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Äntligen semester. Allt fixat på jobbet. Ok glömde ställa telefonen men det kan jag göra hemifrån. Nu ska ridas och fixas och sova! Så...
Svar
0
· Visningar
249
·
  • Låst
Dagbok Regnet öser ner, allt är blött. Tränaren har perfekta tinker övningar. Hinder på båge och kombinationer. Det ska gå lugnt och...
Svar
0
· Visningar
246
·
  • Låst
Dagbok Den sista tiden har flera hästar till både höger och vänster skadat sig eller blivit sjuka, tre av dessa springer numera på Trapalanda...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Jag läste en bra och fängslande text på FB om hur det är att leva med ADHD (skriven av ”Andreas Busen Selin” den 16 juni, för den som...
Svar
0
· Visningar
469
·
  • Låst
Dagbok Få saker gör mig jävligt förbannad och får mig direkt rasande. Ljug och fult spel. Hur i helvete kan man säga till mig att vara tyst och...
Svar
0
· Visningar
243
·
  • Låst
Dagbok Två dagar till midsommar, ingen av båtarna är helt klara Ena motorn i stora båten läcker avgaser och det ser ut som hej kom och hjälp...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ibland funderar jag på att sadla om, människor. De är väldigt intressanta. Det kan liksom komma ut vad som helst ur munnen på dem. Idag...
Svar
0
· Visningar
258
·
  • Låst
Dagbok Som en person som en gång har förlorat hälsobalansen i tillvaron, så lever jag nu med en hög prioritet på att försöka ge mig själv...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll packade jag in tältet och lite annat bra-att-ha i bilen och drog iväg. Tanken var att övernatta på ett ställe som var ungefär...
Svar
0
· Visningar
506
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur