Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hämtade hem denna hona idag. Supersöt liten tjej som inte är det minsta rädd. Om man inte bortser från valpen då, men enbart om han...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: vego96
·
B
Övr. Djur Hej! Mitt teddy marsvin har tappat halvmycket päls på magen och i nacken. Jag vet inte var det kan vara men är lite orolig :confused...
Svar
12
· Visningar
11 120
Senast: Butta
·
Övr. Djur Som ni kanske vet så funderar jag på att skaffa tamråtta. (observera, jag sa funderar så hoppa inte på mig för att jag inte vet så...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Såg nyheterna för ett par dagar sen och där var det inslag om att råttor ökat som sällskapsdjur! :eek: De pratades om råttagility... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Bellatrix
·
C
Övr. Djur Våran är 10 år nu :D När vi skaffade kanin trodde vi dom blev mellan 3-5 år, men nej så fel man kan bli. Hur gamla har era blivit... 2
Svar
28
· Visningar
2 856
Senast: Rebecka83
·
Övr. Djur :devil: Vad är det för flugor? Pånimmer mycket om dom sk. bananflugorna. Dessa är större och man kan liksom fånga dom i lufen då dom...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: åke
·
Övr. Djur En kort och konkret fråga. Kan det funka att arbeta i en zooaffär om man har lite fågelforbi? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Jag hade min kanin endast i "gallret" på golvet och själva "underlaget" var borta för jag städade :) När jag kom in igen hade hon...
Svar
14
· Visningar
1 555
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur Fick in någon smitta i hanflocken som gjorde att jag i fredags fick avliva alla pojkarna... Och Krull som ändå var gammal (skulle fylla...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Hejsan! Jag vill se massa massa massa bilder på era råttor! Är själv sååå sugen på att skaffa en!
Svar
5
· Visningar
946
Senast: KisseNova
·
Övr. Djur Har upptäckt att pojkarna har magrat av väldigt kraftigt. Den som är värst däran är Björn (tyvärr, för hade det varit någon som faktiskt...
Svar
8
· Visningar
1 374
·
T
Övr. Djur Min lilla kanin är nu ca 5 månader och har alltid varit rumsren tills vi flyttade till egen lägenhet jag och sambon, hon har alltid...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: Tussie
·
T
Övr. Djur Hur fort växer kaninens tänder? Min kanin slutade äta och veterinären kunde konstatera att ena kindtanden hade blivit alldeles för...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: Tofslan
·
Övr. Djur Behöver lite hjälp med att artbedöma ett par fåglar som knaprar på fågelfröna här ute... Jag har svårt att se om det är bofink eller...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Poppinella
·
B
Övr. Djur Tja..då var det ett hjul till som har vandrat till soptunnan!!:devil: Dottern har 2 hamstrar-mor och dotter. Dom bor i var sin bur...
Svar
4
· Visningar
2 851
·
F
Övr. Djur rubriken säger rätt mycket:smirk: du ska lägga in en bild på roliga djur. Skriv gärna non rolig komentar till:p
Svar
1
· Visningar
933
Senast: NaTTa
·
S
Övr. Djur Luddegrisen(marsvin) är sjuk. Idag såg vi att hela hans vänsteröga är gråblåttglasartat(blivit blind?). Han är också skygg, och har...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Zawilca
·
H
Övr. Djur Det är så att jag har olika typer av fiskar, +många typer av tertror-citrontetra, neontetra, kardinaltetra, zebrafisk, pristellatetra...
Svar
13
· Visningar
5 359
Senast: Hopplapolle
·
Övr. Djur Om jag har förstått saken rätt kan inte harar o kaniner få barn, men gotlandskaniner (eller rabbisar som man säger på Gotland) kan få...
Svar
13
· Visningar
9 376
Lantbruksdjur Har hemma firade 5 glada grisar jul med massor av extra gott! Alla fick god god risgrynsgrot. Gissa om det ar kul att mata grisar med...
Svar
1
· Visningar
789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka