Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Mina svärföräldrar har skaffat en grå jako... En liten kille på 15 veckor.. Han är otroligt snäll o social.. flyger upp på axeln o...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: gadriel
·
H
Övr. Djur Har ni haft en kanin i boxen tillsammans med en häst? Vad tycker ni om det? I stallet där jag har min foderhäst är det en som har sin... 2
Svar
35
· Visningar
4 956
Senast: tgd
·
Övr. Djur ... som är mörk på undersidan, stor som en kråka ungefär och har ett väldigt speciellt läte... Ett lite "klingande", dovt ljud, som om...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: Mabuse
·
R
Övr. Djur Min hamster dog inatt, och jag var inte hemma. Har så grymt dåligt samvete, och är arg på mig själv för att jag inte hann säga hejdå...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: renatechampion
·
W
Övr. Djur Jag söker trevlig hane i göteborg till pasrning med min underbara tjej. Någon som vill?
Svar
4
· Visningar
1 538
Senast: Modig_Korn
·
W
Övr. Djur Om jag köper en kaninunge idag...har henen i tre/fyra månader och vill ha ett sällskap till henne. Hur stor chans är det att det inte...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: wannehavefun
·
Övr. Djur Vår familj är lite inne på att skaffa hund nu när vår gamle vän Sixten katt avlidit. Blir det så kommer vi att ha en hund av rasen...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Septicemia
·
P
Övr. Djur Hej, jag ska snart köpa två dvärghamstrar & letar efter nåt coolt namn till dom.. men kmr bara på domma.. Nån som kan komma på nåt mera...
Svar
8
· Visningar
9 675
Senast: 0liver
·
P
Övr. Djur Jo det är så här att min kanin får Lotties pellets men jag har hört att växttråden (Fibrer) ska var ca 15-25%. Men jag hittar dock inget...
Svar
2
· Visningar
1 339
Övr. Djur Nu har vi precis köpt hem undulat nummer två till familjen. Ihopsläppet med våran tidigare undulat gick väldigt smärtfritt så det bådar...
Svar
5
· Visningar
3 586
W
Övr. Djur Jag vill hyra eller låna en kanin i ca två månader för att veta att det känns bra. Vet ni någon uppfödare eller vanlig person som hyr...
Svar
3
· Visningar
1 760
Senast: Goes_on22
·
Övr. Djur Jag har en löwenkorsning på ca tre månader, som inte äter upp sitt blindtarmsbajs, alltså det kladdiga, skarpt luktande, klasformade...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Jag har två små pigga livliga damer på kanppt ett år här hemma. I början var de väldigt intresserade av att äta sin avföring. Har hört...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Stollan
·
Svar
20
· Visningar
1 830
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Jag har en marsvinsdam på dryga 10 år, lite skruttig men mår bra för att vara i den höga ålder som hon är. Hon bor just nu ensam (ja...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Summercloud
·
Övr. Djur Pratade just med mamma och vi kom fram till att mina gamla undulater från sista 'kullen' nu är runt 10 år gamla. Hur länge till lever de...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Linda.B
·
Övr. Djur Uppe i köpcentrat vid jobbet finns ett lunchställe där dom införskaffat 2 guldfiskar att ha som prydnad vid beställningsdisken:crazy...
Svar
17
· Visningar
1 868
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av krampanfall hos marsvin? Jag hittade nyss Tjalle liggande på burgolvet, allt spån var borträfsat och...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Septicemia
·
D
Övr. Djur Min kanin bor i en av boxarna i stallet, har en egen liten bur i ena hörnet där han får mat och vatten. Senaste månaderna har han varit...
Svar
9
· Visningar
861
Övr. Djur Jag blev lite insipirerad av tråden på ÄU som handlar om ifall man behöver fly och får 10 minuter på sig att packa det man behöver...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Thrill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S