Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hallo Om ca 10 veckor ska vi få hem två st getkillingar. Och vi har ännu inte hittat ngr bra namn till dem. Har ni ngr bra, fina... 2
Svar
21
· Visningar
13 500
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner att äta, gnaga på osv. Får de bara hö och vatten eller massor av grönsaker och grankvistar. Har kaninen kanske... 2
Svar
24
· Visningar
2 295
Senast: Naaathaaa
·
W
Övr. Djur Om man parar sin hona med en hane hon inte träffat innan, hur stor chans är det att de börjar bråka?
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Naaathaaa
·
P
Övr. Djur Gav min häst vitlök för de skulle juh tydligen vara bra mot infektioner o sånt o det säljs juh i ridsportsbutiker och dom säger att det...
Svar
5
· Visningar
1 686
Senast: Masse
·
Z
Övr. Djur Det är såhär, köpte mina marsvin för ja va kan de varit, två månader sedan? Jag har märkt att nu de senaste två veckorna/ veckan har den...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: FjantaZ
·
P
Övr. Djur Hej, jag undrar om någon vet var det finns en bra vetrinär för kaniner i örebro, eller vart man ska åka om kaninen plötsligt blir sjuk...
Svar
2
· Visningar
1 423
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Hej! Det är så att vi har en lös liten kanin på våran gård. :cry: Den tillhör grannen, men de har mer eller mindre gett upp hoppet om... 2 3
Svar
43
· Visningar
12 658
Senast: Luff
·
M
Övr. Djur hon börjar bli till åren min lilla tjej, och har börjat dricka väldigt mycket! kan hon ha ngn vitamin/mineral brist eller är det...
Svar
6
· Visningar
2 107
Senast: JnY
·
Z
Övr. Djur Såg på Animal för ett tag sen en lejoninna som tagit sig an en liten antilopkalv, som hon värnade om. Drack vatten ihop, sov ihop. Man...
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: Tassetass
·
L
Övr. Djur hej! jag undrar om någon har någon get att sälja? är intresserad. kram
Svar
1
· Visningar
666
Senast: NaTTa
·
R
Övr. Djur Hej! Jag vägde min kanin för kanske några veckor sedan och då vägde han ungefär 2 ½ kg tror jag. Glömde att skriva upp :/ Sedan vägde...
Svar
2
· Visningar
2 995
Senast: Silversnubben
·
Övr. Djur Mina GP-honor ska avlivas om jag inte hittar hem åt de snart. Men hur? Spruta hos veterinären skulle jag föredra i vanliga fall, men... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 912
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Går det att få tag på? Den behöver inte vara på svenska, eller ens på engelska, men man ska förstå vilket datum och vilken dag det...
Svar
5
· Visningar
1 503
Senast: Septicemia
·
M
Övr. Djur Har två kaniner hemma, ca 6 månader gamla. Nu kan det vara så att vår ena katt har blivit allergisk mot höet eller kaninerna. Hon hostar...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Puma
·
B
Övr. Djur Har råttor hemma, två från uppfödare och tre som jag fick av min kompis. ( Jag vet inte vad råttorna har för bakrund. ) Hon ville inte...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: Bullen89_
·
Övr. Djur Hej! Har problem med att ena utekaninen får besök av en eller flera möss. Har försökt att ta bort sånt som går att gömma sig bakom...
Svar
3
· Visningar
2 815
Övr. Djur Saknar mitt akvarie jag tyvärr tvingades lämna hemma då jag inte har plats för ett stort (bor på 25kvm) Jag vill starta upp en mindre...
Svar
4
· Visningar
6 988
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Djur när jag vaknade i morse upptäckte jag att det bara satt en undulat i buren. min andra låg på botten i buren och vad död! den var fullt...
Svar
7
· Visningar
9 594
Senast: magicalmysterytour
·
G
Övr. Djur heej.. kan man kastrera en hane på snart 5 år?? och sen släppa ihop honom med en kanin hona...är han för gammal?? han är allmänt pigg...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S