Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Fler än jag som kollar på det? Fy fan... Jag blir så upprörd! Stackars djur! Deras liv förkortas ju med flera år :cry:
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Hej! Nu har guppierna fått någon sjukdom. Jag tror en mal kom o smittade dem:( eller så förgiftades de då min son planterade om i...
Svar
1
· Visningar
857
Övr. Djur Har skrivit på råttforumet men jag provar här också för att få lite fler åsikter. För att fatta det hela kort har Delma och Sickan...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Ja, som det står i rubriken, kan man ge betfor till marsvin. Antar att det är bäst med uppblött i såna fall ellar ?? Nån med...
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Var till zoot idag, blev sugen på två marsvinshanar och frågade vad de rekomenderade för bur, jag gick genast till den klassiska buren...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: R8n
·
Övr. Djur "Streckgubbe" av älg och hund i svart tusch
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Flyttfogel
·
R
Övr. Djur Hur många här ställer ut sina marsvin? Vi har fyra små rackare hemma och har funderat så smått på hur de skulle göra sig som...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Lonka
·
M
Övr. Djur Våran lilla dvärgvädur är alldeles tokig i att slicka på mig. Det verkar nästan som att den tvättar mig. Och det gör den jätteofta och...
Svar
11
· Visningar
10 550
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Ska köpa kaninunge till våren och sitter nu & kikar runt lite för att se ifall jag hittar något intressant. Jag frågade om tips och råd...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Jag sitter här och roas av hur råttorna och katten umgås just nu. Det trodde jag faktiskt inte när jag skaffade katten för ett par...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Djur Hur stora de har blivit! Trots att mamman dog när de var 3 v, så de fick bli adopterade av andra mammor för att överleva, har de nu... 2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur min kanin är förkyld. så tänkte kolla hans temp, men ja vet inte va de brukar ha om dom är friska? Nån som vet? TacK I FörhanD:bow:
Svar
1
· Visningar
866
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Som en del av er vet så misste jag mitt kära marsvin Pepsi i söndags morse. Jag har nu smått börjat tänka på att skaffa en gris till...
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: R8n
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: MadickenII
·
A
Lantbruksdjur Duvhöken har nu varit här två dagar i rad och slagit 2 hönor!:( JAg trodde att hönor brukar gömma sig när de märker duvhöken. Hur skall...
Svar
3
· Visningar
8 583
Senast: Move_Over
·
Övr. Djur Idag har lilla Glen o stora Roland fått vara ute o gå fritt i vardagsrummet för första gången! Roland tyckte det var SÅ skoj och...
Svar
18
· Visningar
1 283
Senast: lizan
·
Övr. Djur Är det nån här som vet om man kan ge kaniner hösilage? Väldigt tacksam för svar. :D //Diana
Svar
6
· Visningar
877
M
Lantbruksdjur Hej Jag är nybliven ägare till tre Gutefår, en bagge och två tackor. Eftersom jag aldrig haft får förut så är frågorna många. Just...
Svar
14
· Visningar
2 762
Senast: kopia
·
F
Övr. Djur Hej buren till min dvärjvädur är en förut använd typ box för kalv ! den är rätt stor och vi har bygt en trappa upp till ett litet...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: k-lina
·
Övr. Djur Jag har några tankar kring marsvinsraserna Skinny och Crested. 1. Som jag sett så blir cresteden något större än t.ex. nonself, kan...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: toriko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka