Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur fick dem igår men glädjen försvann lite eftersom missen blev sjuk så plötsligt och inte finns kvar hos mig längre men de ger iaf lite...
Svar
11
· Visningar
889
Senast: aiquen
·
Övr. Djur har tre råttor och en kanin som jag det här första året haft i separata burar och i olika rum (enklast). Nu har jag funderat på att... 2
Svar
24
· Visningar
4 907
Senast: Lejonflickan
·
R
Övr. Djur Hej! Efter sin kastrering blev min marsvinshane, lasse, jättedeppig. Efter tio dagars matvägrande trots behandlingar såg veterinären...
Svar
4
· Visningar
2 751
Senast: Mount Never Rest
·
B
Övr. Djur de är något fel på min lilla råtta! de hörs ingenting när hon andas, hon är lite lite snorig men inte alls mycket, hon är inte täppt...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: rattalskare
·
Lantbruksdjur nu när man inte får ha dom ute längre, pga fågelinfluensan? Vi har bara några stycken men har ingen möjlighet att hålla dom inomhus... 2
Svar
21
· Visningar
2 757
Senast: Shettisar
·
F
Övr. Djur Igår kväll ifick min ena marsvinshona en kull ungar. 3st blev det. önskar nu hjälp med namnförslag Pappan heter Candybar och mamman...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Royal_724
·
Svar
81
· Visningar
6 142
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Tjoo! Är lite uttråkad , :angel: Så ta och lägg in lite roliga bilder på era djur, så man har nått och skratta åt :D ha de... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 662
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur kan man bada en kanin? han är långhårig och bara 9 veckor...ska förstås inte bada honom än..
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: Isabelle_D
·
Övr. Djur Jag har fått överta ett akvarium från en kompis som flyttade utomlands. Jag kan i princip ingenting alls om fiskar men ser att en diskus...
Svar
2
· Visningar
890
Övr. Djur ..fick tekla den 1 februari. ser ut att dom flesta blir roan :D någon som är intreserad av råttungar, så skriv er mejl
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Jag har fått tillfällig vårdnad om en vit lurvig herre :D och nu har jag två dagar i rad hört honom ge ifrån sig ett ljud av något slag...
Svar
1
· Visningar
1 743
·
Övr. Djur Måste visa er två söta bilder på mitt marsvin, han är precis nybadad och sitter inrullad i handdukar och filtar!:D Förlåt...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Idag är jag så glad! Mitt senaste tillskott, en lite marsvinsherre på 3 månader, har varit superskygg, ända tills idag.... Jag har...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur är det ng som vet om pretty pets är bra eller dåligt kaninfoder..:confused: har köpt en snart 9 veckor kanin hane dvärgkanin
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Jenka
·
Övr. Djur jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..
Svar
1
· Visningar
711
H
Övr. Djur Jag har en kanin som fyller fyra år nu under 2006. Det är en ganska stor dvärgvädur på 2,5 kg. Jag tror hon väger så mycket eller kanske... 2
Svar
21
· Visningar
1 721
Senast: Mount Never Rest
·
V
Övr. Djur Min kanin har väldigt mycket päls och blir tovig om man inte borstar henne varje dag, vilket jag inte gör, så jag undrar om någon vet om...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Chima
·
L
Övr. Djur För exakt ett år sen idag dog min lilla dvärgkanin :( det är jättehemskt, han var min lilla ängel. han blev otrolit gammal för att...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Zuzzi
·
R
Övr. Djur Ja eftersom inte den andra tråden funkar längre tydligen!? Så fortsätter vi helt enkelt här! Bild på "Bea" 2
Svar
23
· Visningar
1 595
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur