Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur uppteckte idag att min kanins ena fram tand e l;s o att det till och med gor att vicka med den :cry: fick panik och okte till...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur sååå söta :D "Hörrö! Det är min mat!" :love: :D
Svar
8
· Visningar
872
Övr. Djur Såg "nya" fåglar vid matgrejen för en stund sen... Den ena var röd på bröstet och den andra inte, antar att det var en hane och en hona...
Svar
8
· Visningar
769
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Någon som vet vad man kan göra åt ett hamsterhjul som gnisslar när hamstern springer i det? Hjulet är 18 cm/dm och är av plast...
Svar
4
· Visningar
6 837
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Mitt livs stora kärlek är min Flippe som kom hem till mig dagen då jag fyllde 10 år, för nästan, ja 10 år sedan. :love: :love: :love...
Svar
17
· Visningar
1 606
Senast: Emma_115
·
J
Övr. Djur Min kanin är en tjej!! I härstammnings beviset står det att det är en kille. Vad ska jag göra? Nu står det ju fel i hans syskons...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: jessie90
·
A
Övr. Djur tror den heter maruana iallf.jag har frågat min sambo hur stor denne blir pluss hans nyinköpta påfågelciklider. alla fiskarna är redan...
Svar
12
· Visningar
2 572
Senast: Angel of darkness
·
M
Övr. Djur Hejsan ! Jag har en del marsvin , jag planerar att sälja en unge som är 11 veckor gamal. En jättesöt långhårig hona.
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur Jag har köpt ett dvärgvädur som nu är ca.9 veckor gammal. Har aldrig haft djur innan så detta är lite nytt för mig.Har hört att man...
Svar
2
· Visningar
811
Övr. Djur alltså...noskvalster som hundar har?
Svar
1
· Visningar
770
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Nån som kan berätta det för mig? Har tre överlevande yngel som är ca 4 veckor (utanför munnen) De är så olika stora. /jenny
Svar
17
· Visningar
1 742
Övr. Djur Eftersom det nu är julafton och vinter så tänkte jag att alla kunde lägga in en liten vinterbild/julbild på sina djur.. :) Här är... 2
Svar
32
· Visningar
2 399
Senast: Elma_vip
·
A
Övr. Djur Ja, går det? Någon sa till mig att kaniner var renliga och oftast lärde sig att vara rumsrena och detta svalde jag i ett svagt...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Nu behöver jag eran hjälp bukare! Kan man ställa hamsterburen ca en halv meter från ett element eller blir det för varmt för hamstern...
Svar
12
· Visningar
1 162
Övr. Djur Har länge funderat på att testa på hur det är att ställa ut, och har nu tagit tag i det. Ska hämta min första utställningskanin på...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: horselove
·
Övr. Djur Nu är jag äntligen marsvinsägare igen! Ve3t inte om ngn minns men jag skänkte ju bort mina två marsvin till Hrima här på buke när jag...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Vanligtvis blir hängmattorna i råttburarna alltid nertuggade redan efter en timme. Men nu har de fått hänga kvar i ett dygn! Det tänkte... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 858
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Hoppade lite med våra kaniner idag och filmade förstås litegrann. Vi filmade dock bara när de hoppade över ett hinder, så det går lite...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: genomskinlig
·
M
Övr. Djur Sambon påstår att han blivit biten av en hönsloppa och jag ska därför ut på jakt i hönshuset. Vill därför veta lite mer, vad ska jag...
Svar
2
· Visningar
2 165
Senast: Mynta2
·
Svar
15
· Visningar
929
Senast: gul_zebra
·