Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Jag har lite lektips till din hamster,mus eller råtta: Bygg en laburint av tegelstenar,tomma toalettrullar,plastaskar och annat. Låt...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Jag ska bygga en bur till mina gerbiler, men jag behöver lite tips på hur den kan se ut. :confused: Har du byggt en egen bur så kan du...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur Jösses i dag när vi skulle flytta ut våra kaniner till sommarhagen så såg vi att dom hade gjort ett bo i ena hörnan av boxen och där låg...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: annele
·
L
Övr. Djur Är hunden! Hon (hunden) slickar svinet om öronen hela tiden när hon får! Men finns det någon risk ang. sjukdomsöverföringar från hund...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: LoveRindi
·
R
Övr. Djur hej var just och köpte en vändkölmal vad ska de ha att äta? hur stora blir de? tog mig friheten att sätta in en bild på denna inte... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 256
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Min kanin har som mjäll över hela kroppen.. hon har aldrig haft nått liknande förr.. :confused: vad beror detta på och vad kan man...
Svar
8
· Visningar
1 646
Senast: Osis
·
D
Övr. Djur Hej!! Jag har två chinchillahanar som inte bråkar.Däremot biter dom sej själva och varandra i pälsen.Vad beror det på och kan man...
Svar
1
· Visningar
823
E
Övr. Djur Här är mina Lejonhuvade kanin ungar!
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Djur Ena min hona tvättar min andre hona nästan hela tiden. Varför gör hon det? Är det ett kompis tecken?
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Elwis_86
·
M
Övr. Djur I dag har jag fått in en ny omplaceringskanin, han har jättefin päls. Heter det rex när den är kort och lockig? Gosig är han också...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Nu vid halvåret har min hane fått en maffig nacke, ska det vara så?
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: LoveRindi
·
H
Övr. Djur :mad: Nu är det så J*vla mycket pollen i luften, så jag kan knappast vara ute ens, det är knappt att jag klarar att vara ute hos...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har jag lagt ner sökandet efter allergivänliga pälsdjur å satsar istället på en orm, har beställt ett gäng böcker om ormar som är...
Svar
3
· Visningar
4 563
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Jag tittade på vetrinärerna igår på tv. Där var det ett masvin som var 2 år som var dräktig. Veterinären sa då att ett marsvin ska paras...
Svar
16
· Visningar
2 529
Senast: Osis
·
Övr. Djur Är det fler än jag som brukar leta igenom majbrasor varje år så inga djur blir innebrända? Har ni någonsin hittat några djur? Vad gör ni...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Gillar alla gnagare maskrosblad? Mina gerbiler är tokiga i det, men de får bara varsitt per dag, jag vet inte hur mycket man vågar ge... 2
Svar
34
· Visningar
2 603
·
J
Övr. Djur Ja, idag tänkte jag att mitt lilla marsvin skulle få träffa en kompis, så jag bar ut henne till min systers dvärgvädur Knut, som bor...
Svar
6
· Visningar
2 937
Senast: TECKLA
·
Övr. Djur Mina getter vill hänga med när jag rider ibland, men de blir ruskigt andfådda när vi är hemma igen. Vet någon om det är risk för att de...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Francess
·
S
Övr. Djur Har två vita dvärggetter som har rosa öron med lite mörka pigmentfläckar på. Nu är det så att dessa små rosa öron är ganska såriga och...
Svar
5
· Visningar
1 413
·
Övr. Djur Härliga bilder eller hur? :love: Va tvungen att ta lite kort när de va ute o "mumsade" :) Coroneten heter Goding och korsningen heter...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Orfeus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka