Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Varför anväder man cressendo(lr hur det stavas=)? :bump:
Svar
6
· Visningar
1 596
Senast: **BORTTAGEN**
·
Islandshäst min best har inte världens bästa tölt. Han är alldeles för bekväm av sig. han är alltid varm och lösgjord innan jag börjar tölta. Bort...
Svar
5
· Visningar
2 090
Senast: josse
·
B
Western Hur planeras nya året? :)
Svar
17
· Visningar
1 310
Senast: Smilly
·
C
Körning Hej! Har någon köpt den billiga shettisgiggen som Equilex säljer? Är den bra och var den lätt att montera? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Znozan
·
Western Visst finsn det en sån? Läste o mdet förut men kan inte komma ihåg var. Nån som vet nåt om den?
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Lima1
·
L
Trav Japp, det ska jag göra... (eg min gubbe). Men jag förstår inte riktigt... Jag har alltid kört med "vanliga" selar och inte lagt ner allt...
Svar
4
· Visningar
2 659
Senast: lila
·
N
Western Någon som har något förslag på vart man kan söka jobb? MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: NightOwl
·
R
Western Jag har hittat ett sto, dräktig med en Shining Spark son, som jag vill köpa och importera till Sverige. Vågar man göra detta själv...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Miss_Trouble
·
Trav Ingen som har testat att använda en welsh till ponnytrav? Dom är ju smäckrare än både shettis och russ och borde ju springa snabbare...
Svar
14
· Visningar
2 042
Senast: zilla
·
T
Islandshäst Litur: Rauðglófext blesótt. F: Muggur frá Eyrarbakka - far? FF: Fönix frá Vík í Mýrdal - farsfar? FM: Tinna frá Eyrarbakka - farsmor...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: töltande_pudding
·
Övr. Grenar Jag sitter och spånar på vad jag ska göra efter studenten nästa år. Vill gärna åka utomlands och jobba med hästar och en hel del lediga...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Cambrie
·
M
Hoppning vill ha hjälp med en liten dam som speedar på som fan vid hinder och desutom hoppar av för tidigt och landar lite småt för tidigt oxå å...
Svar
10
· Visningar
1 443
Senast: moonlightgarden
·
M
Hoppning Det som kallas studshinder, är det utan galoppsprång emellan, eller skall det vara med ett galoppsprång mellan hindren? Diskuterade...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Ello_nr_1
·
P
Trav Är det någon här som har ridit monté? Tycker det låter väldans skoj, faktiskt..
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Cambrie
·
S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: __Stilett__
·
Western vad tävlar ni i? Kan ni berätta lite om dom olika grenarna
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: Mirre
·
Western Skulle vilja börja träna western med min lilla pålle. Men var ska jag börja? Hästen är en 7 årig arabvalack, bara utbildad tom LB...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Mirre
·
W
Western Nån som vet något om den ridskolan?
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Lima1
·
Körning Håller på att köra in min häst och har råkat ut för bakslag. Han blev rädd i vagnen och började slå tills han kom lös. Första gången han...
Svar
8
· Visningar
1 454
Senast: Macke
·
R
Hoppning Har ju tyvärr inget ridhus vid stallet men en paddock. Nu är det ju så att det har kommit ca 5 cm snö här så paddocken är vit! Kan man...
Svar
15
· Visningar
2 870
Senast: Mickan_Jeannie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka