Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Red idag men enbart en fårskinnspadd som är rätt tunn och det fanns fortfarande tillräckligt med plats mellan sadeln och manken så där...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Piraja
·
W
Western Lästa artikeln i senaste Hästfocus om : Tips och råd om sadelvård. Undrar om man kan få tag i Ivory-tvål och neatsfoot-olja här hemma i...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: woffihaa
·
L
Western jag har köpt en häst för ca 8veckor sedan, han har stått och musklat av under sommaren. han är även tunn, göder upp honom nu..jag...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: lundborg
·
Western Har någon provat att göra en "fuskbana" genom att bara hälla på sand på en åker? Jag funderar på att göra en liten ridcorall på detta...
Svar
10
· Visningar
1 274
Senast: pherion
·
K
Western ridfråga som jag tycker hör hemma på detta forum och inte på ridning. Jag har ju funderat tidigare på att jag rider för engelskt och... 2
Svar
21
· Visningar
1 935
Senast: lana
·
S
Western Vad ska man göra när sadeln har blivit för stor?! :confused: Fick sadeln utprovad i våras och det har suttit helt perfekt hela... 2
Svar
28
· Visningar
2 145
Senast: sockerhumlan
·
Western nån som har något tips på en bra sadel man kan ha till en fjording? har hört att arabwesternsadlar ska vara bra och kunna sitta... 2
Svar
26
· Visningar
1 873
Senast: doleron
·
L
Western Hästen jag rider har tidigare varit westernhäst men rids nu på engelskt vis med "vanlig" sadel och träns. Jag är väldigt intresserad av...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: sasucatu
·
Western Bett funderingar... Vad är skillnaden mellan spoon mouth o vanlig port? Jag misstänker att min häst inte gillar tryck på tungan så... 2
Svar
27
· Visningar
2 055
·
F
Western Har ett litet problem som jag tänkte höra om nån kunde hjälpa mig med. Det är så att på vintern när min häst har satt vinterpäls så... 2
Svar
23
· Visningar
2 170
Senast: Lina_Zacha
·
Ä
Western Skulle ni vilja hjälpa mig med förslag på aktiviteter som man kan göra i "klubbarna" ??? Jag är med i en ganska aktiv klubb, men nu...
Svar
11
· Visningar
2 256
Senast: Änglahäst
·
L
Western Någon som har något förslag på hur jag ska gå till väga för att få vara speaker på tävlingar lite då och då?
Svar
9
· Visningar
852
Senast: lill_sessan
·
Western Hur tränar ni spin? Hur går ni in i den, hur får ni fart o hur går ni ur den? På tävling är det ju från halt till halt, men när man...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Lina_Zacha
·
L
Western Snacka om tramsigt. Nu ska man leta överallt i bukefalos för att hitta info om western. Western-tävlingar på ett ställe, Quarter-avel... 2
Svar
24
· Visningar
2 183
Senast: Boj
·
M
Western Denna vecka har jag endast ridit dressyr, imorron ska en annan tjej rida henne, då blir det dressyr, och på måndag rider jag lektion...
Svar
18
· Visningar
1 188
·
Western Tänkte bara höra om någon vet vad det är för skillnad på reiningen på fredagen och söndagen? Det kan ju inte vara tävling båda...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Renfis
·
L
Western halloj, hur gör ni när ni ska galoppera era westernridna hästar. jag har fått höra olika varianter, en är att man sitter på yttre... 2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: lundborg
·
M
Western har börjat rida en häst som jag har hört ska vara mkt välriden i western. jag själv har aldrig förr haft kontakt med western. jag har...
Svar
13
· Visningar
1 459
Senast: moonlightgarden
·
Western Här kommer en fråga från en som inte kan ett dugg om westernridning/tävling...men efter att ha diskuterat(ganska livligt) med en... 2
Svar
21
· Visningar
2 141
Senast: ida.kar
·
  • Låst
Western Jaha då blev min klädvalstråd flyttad till g... Varför? Jag läste väldigt noga under rubriken western och så här står det: "Om...
Svar
8
· Visningar
1 198
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka