Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Är det någon modell som ni vet är mer skålad än andra? Jag har provat och tittat noga nu på min hästs rygg eftersom hans gamla sadel har...
Svar
12
· Visningar
2 164
Senast: Fridolin84
·
S
Western Finns det någon åldersgräns för ett varmblod som ridits engelskt att börja lära om till western? Stoffe
Svar
7
· Visningar
1 284
Senast: Lela
·
F
Western Jag håller väl egentligen på med engelsk ridning men har märkt att min häst som jag förövrigt red in själv för 5 år sedan ,inte verkar... 2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: Dalsland
·
B
Western Är intresserad av QC pleassure sadeln i hööks för 4000 är det nån som har en sån eller är det bara skräp ...tyckte den va fin:D .Ska man...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: TCJ
·
B
Western Sadelfrågor finns det många av, här kommer en till.Vad tycker ni alla om syntet har förstått att de som har ridit länge föredrar läder...
Svar
11
· Visningar
1 483
Senast: Piraja
·
D
Western Jag söker westernsadel till min Ardennerkorsning. Finns det några vettiga sadlar som ligger bra på en stabil häst med nästan ingen...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Western girl
·
A
Western Nu är det dags för mig att köpa western sadel! =) Hörde om en dam i närheten här som skulle sälja : Sadel (fint skick) träns, o massa...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: sarma
·
E
Western Nån som vet om "budgetsadeln" ( 2995 kronor ) från Hov & Tass är nåt å hänga i julgranen...? ;) Nån som kan hjälpa mig..? :bump:
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: IngaLena
·
Western sen jag blev tvungen att sälja sadeln...rida med dressyrsadel och träna blir bara fel...är det nån som har lust att hjälpa en fattig...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: sasucatu
·
M
Western Jag har formproblem. Min häst kan grunderna i western nu, alltså styra, stanna osv. Men jag vet inte hur jag ska göra med formen. Hon är...
Svar
18
· Visningar
1 365
Senast: Druvan
·
K
Western Som har haft möte, hur många finns det egentligen behov av i ett sånt litet land som Sverige är? "Mycket positivt Western möte avhölls...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: monke
·
Western Skriver min specifika fråga här för jag tror inte jag skulle få lika många svar om den låg under "hästvård" eller nåt sådant. Klipper...
Svar
17
· Visningar
1 410
Senast: TCJ
·
L
Western Köpte nyligen en beg. Dakota sadel. Den är hur fin som helst och även handgjord. Det ända som är konstigt med den är sätet. Svårt att...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: kenneth
·
Western Varför kan inte butikerna skriva ut storlekarna på huvudlagen:crazy: Hur ska man annars kunna veta om hästen kan ha det...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Mirre
·
Western På söndag gör vi vår första träning:love: ska bli sååå kul.Vi har ridit akademiskt förut men min pålle behöver mer huvudbry så nu ska...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: charmant
·
P
Western Det har blivit så att intresset mera och mera har glidit över till "wseternsidan". Har bara ridit engelst förut men alltid varit...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: lana
·
L
Western Är nybörjare inom western, hade alltid funderat på att börja, men inte kommit till skott förren nu, har ridit vanligt innan och då varit... 2
Svar
21
· Visningar
1 927
Senast: lana
·
J
Western Har fått låna en westernsadel som jag inte vet något om. Det står Santa Fe på den. Ingenstans på den hittar jag uppgifter om bomstorlek...
Svar
14
· Visningar
1 764
Senast: jeslin
·
L
Western Vilket märke på första westernsadeln? Jag tänker köpa en westernsadel för skogsluffningsbruk (inte tävling eller westernträning utan... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 350
Senast: jeslin
·
L
Western Jag skulle vilja veta hur man passar westernsadlar? vi har en travare som vi ska köpa sadel till men jag vet inte hur stor den ska...
Svar
7
· Visningar
3 471
Senast: gutenviks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S