Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr Ok, nu ni, dressyrfolk, spotta er i nävarna och förbered er. Kung Bob behöver er hjälp. Ok, alltså, jag är en förvirrad person som...
Svar
16
· Visningar
1 268
Senast: Kung Bob
·
Dressyr I senaste numret av R*dsport så skrivs det i Ponnykrönikan en del om detta med att vissa klubbar är speciellt attraktiva för duktiga...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: Hebbeli
·
J
Dressyr Ojsan hoppsan! Det blev MSV tillslut! Shabblade bort bytena, fråga mig inte varför, men det var helt och hållet jag. Hästarna var...
Svar
7
· Visningar
1 401
K
Dressyr En kompis till mig skulle för ett tag sedan på programridning rida upp ett Lb dressyrprogram. Allt är frid och fröjd, så kommer vi till... 2
Svar
31
· Visningar
2 683
Senast: Mitrolle
·
P
Dressyr Kolla in det här: http://www.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/0,2789,690941,00.html
Svar
4
· Visningar
1 103
Dressyr Herrn har idag försökt liva upp ett vääldigt basic dressyrprogram med lite byten :crazy: Det som står i programmet är en långsida i...
Svar
17
· Visningar
1 555
B
Dressyr Hejsan! Har precis fått tips om att man kan färsta stigbyglarna is adelgjorden med hjälp utav gummiband för att få bättra sits med... 2
Svar
20
· Visningar
2 010
Senast: Beauty_Boss
·
K
Dressyr japp vad rider ni före och efter en dressyr tävling, LA? och hur rider ni veckan innan tävlingen?
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Darbhanga
·
K
Dressyr Någon annan som ska till finalen Halmstad den 16-17 sept och tävla med sin ungponny? Jag ska rida 6-årschampionatet i dressyr... 2
Svar
21
· Visningar
2 290
·
T
Dressyr någon som har nån koll på vilka lag som antagligen tar medalj i år..? min gissning e 1a Willands 2a roslagen 3a Trollhättan.... :bump:
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Binsan
·
K
Dressyr Tycker jag är totalt överskattat... :smirk: Blev överglad när jag såg att de ej finns med i LA för Unga hästar, som jag ska rida på... 2
Svar
33
· Visningar
2 566
A
Dressyr Jag och sköthästen skall på utbildningstävling på söndag. Jag undrar om det är kavajtvång på utbildningstävling eller om det räcker med...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Annki
·
K
Dressyr Jag skulle gärna vilja ha lite tips på övningar/rörelser som är lösgörande. Skulle ni inte kunna skriva vad ni brukar göra för at få...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: horsefreak
·
Dressyr Finns det några bestämmelser för hur mittdelen får se ut på ett tredelat bett?
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: Ylva
·
C
Dressyr På barock finns en tråd om "ideal", men jag tänkte att den kan vara intressant även här. Eller om ni går in på barock? Där har...
Svar
2
· Visningar
928
B
Dressyr Hej Alle! Har fastnat lit i de galoppombyten det sker i serier. Hesten gar fint i varannat steg och vi kan gore tre byten i vart...
Svar
12
· Visningar
1 202
Senast: Saigon
·
Dressyr Jag har ridit några välutbildade dressyrhästar, vet inte exakt vilka klasser de gått men det har varit på nivå samlad och ökad...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Mitrolle
·
K
Dressyr Det är en ska i dressyrprogrammen som stör mig. Att det alltid är galopp efter skritten. Ponnyer är inte korkade, i alla fall inte...
Svar
8
· Visningar
984
·
Dressyr Nyfiken på de "bästa" dressyrhästarna, vilka raser har de närmast bakom sig!? Nu tänker jag inte på typ registrerat "svenskt halvblod"...
Svar
7
· Visningar
12 322
Senast: fio.
·
Dressyr Säger dressyrTR något om käkrem på tränset eller kan jag kapa av den och rida utan? =)
Svar
10
· Visningar
1 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?