Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Har börjat fundera lite på det här med kylning av ben. *När bör man kyla? Varje gång man tränat eller bara när man tränat extra hårt...
Svar
1
· Visningar
1 417
Senast: limona
·
Tävling Om man ska tävla i någon av rasförenigarna tex New forest eller SCS Connemara anordnad tävling med tex Working hunter pony, Dressyr L:B...
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: liv
·
Islandshäst Finns det någon sadel som man kan ha till flera olika hästar?? 2
Svar
20
· Visningar
5 249
Senast: AnnaSofia
·
Islandshäst Hur stor skillnad får det vara mellan en själv och ens islandshäst? Min häst är 140, jag är 175. Det är väl inte för mycket? Tacksam för...
Svar
18
· Visningar
2 697
Senast: AnnaSofia
·
Islandshäst Någon som har avkomma/avkommor efter honom? Är lite nyfiken på hur de ser ut och hur de är i övrigt.
Svar
6
· Visningar
2 570
Senast: Tira
·
E
Distans Letar efter info om distansridning, behöver ha reda på om distans tredje största eller näst största sporten anslutet till FEI, behöver...
Svar
7
· Visningar
1 558
Senast: Elcapelka
·
Hoppning Fick höra idag att ett speciellt sadelmärke håller på och försöker ta fram en sadel med två bommar, för att tillgodose hoppryttarnas...
Svar
9
· Visningar
1 951
Senast: Sorbe
·
D
Distans Sitter återigen och tittar på inpulsningstiderna och pulsvärdena från Presidents Cup. De bästa rider i ungefär 25 km/h, vilket är ett... 2
Svar
26
· Visningar
5 360
Senast: neywaz
·
Western Jag har gått en längre tid och klurat på vad jag ska ha för sadel. Har en allround mot ropingsadel nu som är helt ok men jag har behov...
Svar
18
· Visningar
2 453
Senast: thyrniròs
·
Western Alltså, vad är en dogging bat?? http://www.kyhorse.com/store/tack/whips/dogginbat.htm
Svar
19
· Visningar
2 360
Senast: _L_
·
Dressyr Jag har alltid suttit och funderat när man hör en bra låt om den skulle passa till Kür, ha aldrig kommit så långt som att göra ett...
Svar
16
· Visningar
10 167
B
Trav Är inte Slogum Björn kvar i aveln längre? Tänkte att det säkert är någon här som vet...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: electra1
·
Distans Hej! Är det någon som har hört något om tidningen distansryttaren ännu? Jag har varken sett till någon tidning eller några pengar som...
Svar
4
· Visningar
1 795
Senast: Habina
·
Western Har sökt runt hur mycket som helst men hittar bara någon tävling nere i Skåne - är det någon som kan hjälpa mig hitta alla slags...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Sparky
·
Körning Lillshettisen ska få en ny sele. Men frågan är vilken av dessa som passar honom bäst. Liten shettis på 95 cm. Har väldigt svårt att...
Svar
9
· Visningar
2 176
Senast: Emmah.S
·
Western Hej Håller på att försöka sätta mig in i detta med sadlar... Som rubriken lyder alltså? Vet att Gullet betyder bomvidd och Gullet...
Svar
13
· Visningar
5 815
L
Hoppning hej, jag funderar på att köpa ett kiblewickbett till min pigga d-ponny. undrar nu om någon har några erfarenheter av detta bett? läste... 2
Svar
20
· Visningar
3 479
H
Körning Ska köpa baksele till min loksele och är lite sugen på den från HMC. Har varit på granngården nu eftersom jag läst i de gamla trådarna...
Svar
8
· Visningar
1 891
Senast: _L_
·
Distans Är det bara jag som har missat proppen till denna tävling? Hittar inte när sista anm är?
Svar
6
· Visningar
1 592
Senast: carsan
·
Dressyr Innan har jag och min häst bara fucuserat på att få lite muskler och kondition så vi kan göra något. Nu har vi kommit en liten bit på...
Svar
17
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka