Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Efter dagens tävling åker vi inte t Udden imorgon. Så jag bestämde mej för att stryka Tilda. Enkelt va? :laugh: Nej.. inte så enkelt...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: fio
·
L
Trav Finns det ingen gräns på hur galet man får anmäla sin häst?! Vem anmäler sin häst med NOLL kronor på kontot till en sån här... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 959
Senast: Cambrie
·
S
Körning Finns någonstans en kalender om körningactiviteter som tävlingar, uppvisningar mm? Vi bo i jököpingslan/värnamokommun och skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Sammy
·
Körning Ja är det någon här som ska dit o tävla den 8-9/8? Vi är ett gäng från Laholms som ska dit o fajtas. Jag o Anton kommer dock ta det... 2
Svar
30
· Visningar
2 865
Senast: agtatoon
·
Z
Distans Vilka ryttare är uttagna till årets EM (om det är klart)? Min gissning är att det bl a blir: Ingrid - Kislon Amasai Yvonne - Amigo el... 2
Svar
38
· Visningar
5 126
Senast: Psykskaft
·
I
Western Hejsan! Jag har just fått hem mitt varmblod inklusive hennes westernsadel :d, hon ska vara westerntränad, vilket jag ju eg. inte har...
Svar
10
· Visningar
1 704
Senast: Ametist
·
Dressyr Vilka ridhandskar har ni till träning - märke och färg Vilka har ni på tävling - märke och färg Varför har ni samma/inte samma på... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 470
Senast: missm
·
H
Trav Startar en tråd där man kan lägga upp och visa en filmsnutt, som är färdig eller som man satt ihop själp. Har en fin som min dotter...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Hovis
·
Dressyr Har lite undringar om LB:2 programmet (oxå). Det finns inte någon fri skritt, däremot ökad skritt och arbetsskritt. Den ökade skritten...
Svar
13
· Visningar
3 702
  • Låst
Dressyr Om man har specifika frågor när det gäller vad som gäller på dressyrtävlingar, så finns numera TR på Ridsportförbundets hemsida. TR II...
Svar
0
· Visningar
1 084
  • Låst
Övr. Grenar Vilka ska till Täby i morgon ? Hambo räcker upp en hand
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: tifo
·
T
Western Finns det någon ultimat längd på tyglarna (vanliga delade lädertyglar) i förhållande till hästens höjd eller så? Eller är det bara en...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: Paxinarion
·
D
Dressyr KVALIFIKATIONSKRAV För att bli antagen som Lätt A domaraspirant skall sökande ha: 1. Dokumenterat god hästkännedom 2. Dokumenterat... 2
Svar
21
· Visningar
3 166
Senast: NilaD
·
Trav Har under sommaren fått hem ett 5 årigt sto som jag ska försöka få till start och undrade lite hur ni brukar göra för att sätta igång... 2
Svar
20
· Visningar
2 250
Senast: Zandrah
·
Körning Fick hem min sele för ett tag sedan och har nu testat den på den ena ponnyn. Skulle gärna vilja ha hjälp av er duktiga här inne för att...
Svar
2
· Visningar
997
Hoppning Då mina läderstövlar har börjat (nja, de går nog på övertid) säga upp sig inser jag mer och mer att jag måste försöka hitta ett... 2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: Bison
·
Islandshäst Hej jag har en fråga.. hur ska man få sin islandshäst att verkligen lyfta på frambenen i tölten, riktigt högt "som i tävlingarna" jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 626
Senast: Boj
·
S
Körning Hej, Jag undrar.... Vilka parselar är mest lämpligt till skogskörning med två minishettisar? Tänkte på marathonselar, men kanske...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Sammy
·
Trav Brainstorma nu, ge mejj tips på vad man kan göra med häst som hoppar i starten. Lite bakgrund: Kördes in vintern som 1½åring... 2
Svar
32
· Visningar
2 914
Islandshäst Jag ska köpa boots/barfotaskor till min häst eftersom han har ömmat på grus det sista. Blev tipsad om boots eftersom han funkar bra...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka