Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Min lille minishettishingst kom idag på att det var mycket bättre att springa i sommarhagarna än i vinterhagen där hans dryge...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Alkemisten
·
Hästmänniskan Fick igår höra av en bekant om att man måste söka nått tillstånd om man har fler än 3 hästar i ett stall o det skulle kosta runt 5000kr...
2
Svar
21
· Visningar
1 951
Senast: ZorréZaid
·
N
Hästmänniskan Jag har en väldigt klantig häst och bor i leriga skåne:crazy: Kladdig hage=klantig skadad häst:( Risken är iaf stor! Nu hade jag då...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Gisburne
·
A
Hästmänniskan Bonden som delar väg med oss vill gräva ner sådana där boskapsgaller på vår grusväg så att hans kossor inte kommer ut ur hagen. Jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 938
Senast: Emma-pemma
·
G
Hästmänniskan Ni som har trästaket, har ni valt att sätta stolpen innanför eller utanför de horisontellt lagda brädorna? Med "innanför" menar jag inne...
Svar
11
· Visningar
3 364
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag har en grusridbana, 20x40m. Anlades i en del av hagen genom att ett jordlager schaktades bort och sedan fylldes 0-8 grus på i ett ca...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Febbe
·
L
Hästmänniskan Kan man starta ett företag utan någon egen insats? Kan det företaget i sin tur ta lån för att köpa in gård och mark? Kan företaget i så...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: hannibal
·
M
Hästmänniskan Har nån haft samma problem?????:confused: :mad: Har haft en häst på foder nu och skulle ha den på prov i 5 veckor efter det skulle...
2
Svar
33
· Visningar
4 577
Senast: Mia_R
·
B
Hästmänniskan Hej jag ska sälja en sadel som jag har och jag undrar vad det kostar att skicka den och hur man går till väga. Är det bara på posten man...
Svar
6
· Visningar
1 034
G
Hästmänniskan Jag tänkte beställa hem nått lass sand och tänkte höra med er som har typ gjort en paddock vad fick ni ge för väggrus/sand ?per lass!
2
Svar
30
· Visningar
14 139
Senast: Mitra
·
Hästmänniskan Jag satt här och fundera...har läst att det fins en del här som blivit lurade på div köp på bla sadlar och hästsaker. Om ni betalat...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Var vänder man sig om man har en ponny utan papper för att registrera + få pass ? Häst ras = okänd Jag har stött på ett stort...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: ankic
·
Hästmänniskan Är det någon händig själ här på Buke som har något tips om hur jag ska få upp låset jag har på kulkopplingen på transporten. :( :cry: Om...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: Borkan
·
N
Hästmänniskan Dags för knattelektion imorgon igen, och jag är totalt hjärndöd efter en vecka i sängen. Tänkte att vi ska ägna åt oss hur man styr...
Svar
18
· Visningar
1 410
Senast: EmmaJo
·
Hästmänniskan Någon här som vet hur jag ska gå till väga om jag vill transportera en hästvagn från västra götaland, typ borås, till sthlm, 4 mil söder...
Svar
4
· Visningar
737
M
Hästmänniskan Om man ska försäkra en islänning, räknas de som ponny eller stor häst? :confused:
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Senast: Saga
·
Hästmänniskan Jag behöver en liten kalcyl över vad det kan kosta att ha en grov haflinger på 560kg/månaden? Box kostar 200kr/månad och hovslagare...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Cämz
·
G
Hästmänniskan Hej alla där ute! Undrar hur mycket ni som har era hästar på lösdrift betalar per månad, och vad som ingår då? (t.ex. grovfoder...
2
Svar
33
· Visningar
16 280
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan För er som inte visste det, finns det en betong som heter sika 6 50 (inte helt 100% säker) de är lite dyrare än valig betong men man...
Svar
0
· Visningar
1 577
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp