Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vill se bilder på folks höhäckar! Både hemmabyggen och sånna som ni köpt! :bump: :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
1 874
Senast: Sofian
·
W
Hästmänniskan Efter att ha varit ute i världen lite och sett hur hästhållningen är har jag börjat fundera på om vi i Sverige trasslar till hela...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Wyoming
·
Hästmänniskan Jag har en enskild firma som från 1998 till december 2000 drevs som en datakonsultverksamhet. Sedan dess har företaget legat vilande...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Lunagarden
·
B
Hästmänniskan jag letar efter en pålitlig firma som kan hjälpa mig att transportera en häst. jag menar en såndär firma som kör upp och ner längs...
Svar
9
· Visningar
1 768
Senast: blindabelinda
·
Hästmänniskan Jag tänkte höra om någon här vet ca pris på att gjuta betonggolv till ett stall på ca 250-300 kvm ?
Svar
1
· Visningar
1 174
Senast: dali
·
C
Hästmänniskan Hur har ni fått när ni fått ut era livbelopp på era utdömda hästar? Har ni fått betala resterande årsbelopp? Årsbeloppet på både Liv och...
2
Svar
24
· Visningar
2 117
Senast: lil-sis
·
F
Hästmänniskan Har varit inne på jordbruksverket och djurskydds"någonting" men jag kan inte få fram något vettigt.... Gödselplatta eller inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Är det okej att vika ut sig på internet? och samtidigt läsa till lärare,ridlärare?Jag vet en som gör det.
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 171
Senast: Tacitus
·
D
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt.... Men jag vill veta vad ni har för stängsel i era hagar?? Hur har ni klarat er i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Darknesss
·
Y
Hästmänniskan Håller som bäst på att planera stallbygge. Var in på djurskyddsmyndighetens hemsida och läste. De måttbestämmelser som står där är de...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Bubbla
·
P
Hästmänniskan Hur många här på buke är det som har registrerat sig som foderföretagare? Vore roligt och veta för SJV säger ju att troligen kommer...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 568
Senast: gejsa
·
L
Hästmänniskan Vad har du för underlag och belysning isåfall?? Var är det inköpt och till vilket pris??? Vilket mått är den? Vi ska göra ny...
Svar
6
· Visningar
2 487
Senast: cactuspower
·
E
Hästmänniskan Nu söker jag svar på lite olika funderingar. Vad jag har förstått så finns det många här inne med mkt och olika kunskap som kanske...
Svar
1
· Visningar
743
Hästmänniskan Är det vettigt att ta lån för att köpa häst? Blir inget större lån, kanske på 45-50'000. Ska försökas betalas tillbaka på 2 ½ år...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Lamborghini
·
Hästmänniskan Jag är ute efter ett duschdraperi som jag har tänkt att ha i det stall jag håller på att bygga. Tanken är att det ska gå att dra fram...
Svar
7
· Visningar
4 137
Senast: Penny_Lane
·
J
Hästmänniskan Ska sälja min häst, vem betalar spattröntgen, köparen eller säljaren?:confused:
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Oxxx
·
Y
Hästmänniskan I dag berättade bonden som vi hyr ett lösdriftsstall av att han hade fått ett telefonsamtal från en miljöinspektör som ville komma ut...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Lunagarden
·
W
Hästmänniskan Var och kikade på en liten pålle idag, en unghäst som är hel perfekt, det är precis den häst jag så länge letat efter. Men självklart...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: CK
·
H
Hästmänniskan Är på väg att byta från stall till lösdrift pågrund av hosthäst. Har nu fått ett erbjudande ang lösdrift men dom ska inte ha fri...
2
Svar
22
· Visningar
1 647
Senast: Alazan
·
Hästmänniskan Var inne på jordbruksverkets hemsida och hittade detta, det låter ju positivt för hästnäringen...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp