Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Y
Hästmänniskan Vi ska bygga stall nu i vår och jag håller som bäst på att skissa på olika förslag. Det som ställer till det lite är att jag har en...
Svar
7
· Visningar
2 959
Senast: Yahoo
·
Hästmänniskan Håller på med mitt projekt "sadelkammaren" den är uppskattningsvis 3*6 meter stor. Har ett fönster på ena kortsidan och har en dörr på...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: Penny_Lane
·
Hästmänniskan Min nyinköpta häst drabbades idag av korsförlamning, trots att den bara får 1 kg kraftfoder morgon och kväll (stort halvblod). Blev...
Svar
17
· Visningar
2 689
Hästmänniskan Blir lite fundersam när jag läser om alla som skriver in i hästens pass att de ej ska gå till livsmedelsproduktion, hur långt har man...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 406
Senast: Miss Sixty
·
Hästmänniskan Jag har äntligen fått loss pengar så jag kan köpa den hagmark som jag arrenderar av bonden. Jag tänkte först kolla lite hur det...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: us_lover
·
B
Hästmänniskan ....vid försäljning av hästen? Är det vanligast att köparen gör det?
Svar
12
· Visningar
1 764
Senast: DubbelAnnika
·
R
Hästmänniskan Jag behöver lite råd.. Nu är det såhär att jag ska köpa en häst av min killes syster i höst/vinter. Det, eftersom att hästen nu är...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Rebby
·
Hästmänniskan Eftersom försäkringar är minst sagt dyra, och för mig är det viktigaste att jag kan ge min häst bästa tänkbara vetvård, har vi valt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 184
Senast: Girasol
·
G
Hästmänniskan Det här är lite långt, men jag måste förklara det som ligger bakom... När jag köpte mitt fullblodssto kunde man kryssa i olika grenar...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: toughcookie
·
N
Hästmänniskan Tittade just i min hästs vaccinationsintyg och insåg att veterinären har skrivit fel år! -04 istf. -05. Visserligen borde det synas...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: nässla
·
Hästmänniskan Tänkte dela med mig lite av vad jag och pappa gjort i stallet idag. Vi har litet stall, endast fyra boxar, och en liiten sadelkammare...
Svar
9
· Visningar
4 974
Senast: ang
·
Hästmänniskan Idag har jag fått besked om att jag blev intagen på seminkursen som går i mars på Flyinge. Glädjesprång i hela huset! Stenhård...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 686
Senast: Stall lilla heda
·
Hästmänniskan Ni som har kunskap om bra ridbane underlag. Hur förbättrar man (om det går) på ett billigt sätt, en sand ridbana som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: mackan
·
S
Hästmänniskan inte en aning var denna tråden ska vara... hittar ingen kategori som passar.. flytta om så nödvändigt.. Jag tänkte bara höra med...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Gisburne
·
J
Hästmänniskan Jag har ett diskbråck som buktar ca 7 mm. Undrar om man "får" rida då? Just nu lånar jag en häst en dag i veckan. Känner av det lite när...
Svar
2
· Visningar
1 619
Senast: gamila
·
T
Hästmänniskan Vi håller på att kika efter eget ställe så smått, och ska kika på en gård nu i veckan. I beskrivningen av gården så står det "Till...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: Rolle
·
H
Hästmänniskan Vi ska bygga ridbana nu hemma;) Tack och lov;). Men jag vill att det ska bli rätt så att man inte slänger ut massa pengar på att...
Svar
9
· Visningar
9 014
Senast: tgd
·
J
Hästmänniskan Skulle så gärna vilja utbilda mig till instruktör...då speciellt inom dressyren...Hur går man tillväga?..Vad kostar det? Finns det...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: jjeg
·
W
Hästmänniskan Ska starta inackoderingsstall och behöver hjälp med att utforma ett bra uppstallningskontrakt men även bra regler som passar alla i...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Wiike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp