Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Hej alla glada bukisar. Finns det ngn på detta forum som har lyckats konstruera en egen timer som öppnar en högrind med handtag el en...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Vet någon var man kan få tag på ett gallerskydd till lysrör (ca 65 cm långt) som sitter i boxen. Vi har nyss tagit bort mellanväggen för...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Sar
·
Hästmänniskan Trodde jag skulle få massa träffar på sökfunktionen men icke. Jag behöver tips på nervositetsträning! Det skulle hjälpa mig mycket, inte...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Jag ska antagligen gå Stuab´s hästmassageutbildning till hösten. Undrar om det är nån här som har gått den, och vad ni i så fall tyckte...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Kafferosta
·
Gnägg Jag och Chiva innan dressyrmomentet.
Svar
0
· Visningar
89
Senast: SusieQ
·
Gnägg Jag och Martina på träning för Johanna Aspnäs.
Svar
0
· Visningar
95
Senast: SusieQ
·
Hästmänniskan Nu inför vårens sådd funderar jag på vad vi ska ha för fröblandning till betena. Det kommer att sås korn med insådd för vall. På endel...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Calvaro
·
Hästmänniskan Ja, vart får man tag på det? Alltså, inte sådana saker som säljs i massor av tex h**ks. Lite dyrare pris inget hinder.. Skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Smuldaisy
·
I
Hästmänniskan Jag skriver idag under anonymt nick eftersom jag tycker att detta är en känslig fråga. I september -07 fick jag chansen att hyra ett...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 405
Senast: Jenny
·
V
Hästmänniskan Har blivit förfrågad om att ange löneanspråk för ett eventuellt jobb som häst- och stallskötare i ett trav- och galoppstall. Frågar nu...
Svar
6
· Visningar
1 479
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är ingen annons - vårt stall är överfullt, så snälla ta inte bort den. Jag är nyfiken på vilken stallhyra som är rimlig i vårt...
Svar
2
· Visningar
974
D
Hästmänniskan Har haft en häst i min besittning sen augusti 2007. Fodervärdsavtal är skrivet som går ut 20080228. Där är även angivet priset på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 440
Senast: Disack
·
H
Hästmänniskan Vi håller på att totalrenovera stallet och jag har allt klart för mig hur jag vill ha det så det skall funka på ett smidigt sätt.:) Men...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Ninnurur
·
B
Hästmänniskan Jag rider bara på ridskola 2ggr i veckan och har ingen medryttarhäst så det är ju svårt för mig att träna annat än på lektionerna, när...
2
Svar
31
· Visningar
3 190
Senast: ego78
·
Hästmänniskan Jag har skrivit en tråd förut ang. köpa tillbaka sin häst, och jag köpte tillbaka honom, dock är han inte fullt betald, utan jag lade en...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: skjona
·
E
Hästmänniskan Var hos läkaren för ett tag sedan för utredning för reumatism, men hon hittade också en massa andra fel på min arma kropp :angel: bland...
Svar
14
· Visningar
7 296
Senast: Yrja
·
L
Hästmänniskan Jag satte ut en annons på min häst för 3 månader sedan.. Hittade då en tjej som lånade henne. Vi har skrivit kontrakt först 3 månader...
Svar
19
· Visningar
2 670
Senast: Lillemim
·
S
Hästmänniskan Pratade med tjejen som är fodervärd till min unghäst. Han är 152 cm i mankhöjd, tjock och trind, och har forcerat hagens staket där han...
Svar
5
· Visningar
7 539
Senast: nocki
·
Hästmänniskan Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderatorn gärna flytta på den :) Ja, vad är det man måste göra innan man kan börja...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: fluffig
·
Hästmänniskan Jaha, då har sambon gått och köpt en dyr leksak, en fyrhjuling. För att det inte bara ska vara en dyr leksak har jag blivit lovad att...
Svar
17
· Visningar
5 501
Senast: zeus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp