Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag tillhör kategorin människor som inte brukar gnälla över mina försäkringspremier utan betala eftersom jag själv valt att ha mina...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: sweet_extraa
·
  • Låst
Hästmänniskan Håller på att dra ihop till en kurs och ska hyra ridhus en hel dag eller eventuellt en hel helg beroende på antalet deltagare...
Svar
7
· Visningar
1 990
L
Hästmänniskan Det är såhär sedan ett år tillbacka så var den ett par som frågade om de fick hyra 2 boxplatser i vårat stall, det skulle vara 2...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Vi ska försöka hinna med att fixa iordning vår gamla lagård till stall under sommaren. Bl a så kommer vi bygga en sadelkammare i...
Svar
13
· Visningar
4 526
Senast: lizzie
·
W
Hästmänniskan Vad är viktigt att tänka på när man bygger nytt? Är det elfel månne som oftast är orsaken? Kan man undvika sådant på annat sätt ä att...
2
Svar
20
· Visningar
4 391
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag ska sälja en sadel och naturligt nog vill den potentiella köparen prova den innan hon bestämmer sig. Frågan är bara hur man löser...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Om man ska göra en ridbana, behöver man ansöka om lov hos kommunen då eller är det bara att börja gräva och sanda på?
Svar
10
· Visningar
1 901
Senast: Tosen_85
·
C
Hästmänniskan tänkte höra om det är någon son gjort rid bana utanatt gräva ur massa! bara planat till lite o lakt duk o sen sand o i så fal hur mycket...
Svar
11
· Visningar
1 467
Senast: a1agnlju
·
B
Hästmänniskan jag är så intresserad av denna ras o shire funderar starkt på att skaffa mig en sådan. Men ni som har sådana raser vad ska man tänka på...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: schelin_j
·
N
Hästmänniskan har ett dilemma. har ett sto sen några år tillbaks som jag tycker väldigt mycket om och som jag tänkt mig avla på i framtiden. det...
2
Svar
27
· Visningar
2 463
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag vill se bilder på lösdrifter,ligghallar och vindskydd. Ska börja bygga men vet inte riktigt hur jag ska ha det än eller i vilken...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 599
Senast: charmant
·
Hästmänniskan När kommer passet till andvändning? Om man ska ta en häst på foder, ska man be att få med passet då? :confused:
Svar
3
· Visningar
672
Senast: elof01
·
G
Hästmänniskan Jag har hittat min drömhäst. OCH den är i min prisklass. Hur ofta händer det? MEN han står i andra änden av landet. Är jag knäpp...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: schelin_j
·
L
Hästmänniskan Jag ska göra en foderhäck där en rundbal med hö ska få plats. jag hade tänkt pallar med pallkragar först, men när storbals-iden kom...
2
Svar
29
· Visningar
14 453
Senast: lundborg
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa stockås torvströ. Är det nån som har testat den? Finns en vanlig och en sållad vad är bäst?
Svar
14
· Visningar
2 293
T
Hästmänniskan Väljer att skriva detta inlägg som anonym, eftersom det hela fortfarande är rätt känsligt... Efter sex års äktenskap har min man valt...
Svar
8
· Visningar
1 789
Senast: Chivita
·
V
Hästmänniskan i juni lämnade jag in min sadel till ett företag som skulle sälja den åt mig och i väntan på dett har jag då provat olika sadlar och har...
Svar
10
· Visningar
1 286
Senast: diartistakasha
·
B
  • Låst
Hästmänniskan hej jag är lite sugen att sy lite saker till min häst. undrar då om det är någon som har bra ideer eller tips... skulle vilja veta...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om nån vet om det finns nåt Ridgymnasie i Göteborg? :p Jag bor i Torslanda och vill ha ett ganska nära gymnasie. I...
Svar
7
· Visningar
1 410
Senast: Daylight
·
T
Hästmänniskan Ska köpa en sele. Har hittat en sådär 60 mil härifrån. Hur gör man för att inte bli blåst? Jag har sett selen på bild och säljaren...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp