Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur gör ni som föder upp hästar och kanske har egen hingst. Har ni registrerat företag och isåfall i vilken form? Lönar det sig att ha...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Elisabethh
·
P
Hästmänniskan Hej! (hoppas jag lägger denna tråd rätt nu) Till hösten ska jag börja på gymnasieskolan. Jag fullkomligt ÄLSKAR hästar. Det är det...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: LelleLilla
·
J
Hästmänniskan Hallå! Ridit sedan jag varit liten på ridskola, skött andras hästar, jobbat utomlands med hästar osv. Har aldrig fått egen häst av...
Svar
6
· Visningar
1 607
Senast: Immer
·
W
Hästmänniskan Kom igen, tror du att just DIN box kan vara störst? Skriv måtten och gärna bilder? Samt berätta lite mera om själva hästen, stallet och...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Jaha, då ska vi bygga ut stallet! det är för närvarande 2 boxar och vi ska bygga ut yttligare 2 boxar, alltså blir det totala antalet...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan vad har ni då drabbats av? trillade av en häst för ca 5 år sen, red barbacka, i skritt, hästen blev skrämd och hoppade till sidan...
2
Svar
26
· Visningar
19 276
Senast: corzette
·
S
Hästmänniskan Jag är en hästmänniska ut i fingerspetsarna. Har ridit hela livet och hade en ponny redan innan jag föddes. Planerna för mig var redan...
Svar
13
· Visningar
1 764
Senast: Sophia_
·
Hästmänniskan Jag mäter, ritar och planerar... Ska nu inreda vår gamla ladugård och funderar på om man ska ha murade väggar emellan boxarna och köpa...
2
Svar
29
· Visningar
4 822
Senast: jennyjenny
·
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Cowgirls
·
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Cowgirls
·
Hästmänniskan Jag har alltid haft hästen i eget stall men nu på grund av studier så måste jag flytta hästen och ha den inackorderad. Visst känns det...
Svar
7
· Visningar
1 342
Senast: ball
·
B
  • Låst
Hästmänniskan Kan någon hjälpa mig, var hittar jag ett köpekontrakt (Häst/Föl) att ladda ner?
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Är det bara jag som blir lite konfunderad när jag hör om alla foderhästar som varit utlånade och kommit tillbaka i dåligt skick? Jag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 362
Senast: zeppelin
·
Hästmänniskan Vi funderar påa tt bygga ett antal boxar i ett utrymme som vi inte just använder för nåt annat. Jag vet att jag på nån sida med...
2
Svar
25
· Visningar
3 463
Senast: Yrrol69
·
Hästmänniskan Hej alla hästmänniskor! Jag jobbar ( för er som inte redan blivit söndertjatade med mitt kost och träningstjat) som PT och kotrådgivare...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 388
P
Hästmänniskan hej, undrar om någon vet hur lång tid man måste vänta med att rida när man brutit fotleden ? fick även opereras med ett antal skruv ...
Svar
10
· Visningar
6 902
Senast: Gnist
·
H
Hästmänniskan I alla år så har många icke-ridande människor höjt på ögonbrynen om man diskuterat med dem hur mycket motion man får av ridning. Jag...
Svar
14
· Visningar
8 747
Senast: Eliza
·
Hästmänniskan Håller på att köra igång en hästverksamhet och har lite funderingar. Behöver man ett tillstånd för att ha hästar? ( Har hört om det...
2
Svar
21
· Visningar
2 971
Senast: Svanhild
·
B
Hästmänniskan det är såhär att jag har haft min häst utlånad på foder, det är en kvinna som jag ansåg vara mycket duktig och vettig när hon var här...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Ja, hur skulle ni göra om ni skulle sälja en häst och köparen säger att denne inte kan ta hästen förrän denne sålt sin nuvarande häst...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp