Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ni som själva anlagt paddock har ni koll på vad ni fått betala per kubikmeter för stenmjöl, samt den översta sanden ni valde?
Vad valde...
Hästmänniskan
Hej, jag har fått diagnos Facioskapulohumeral muskeldystrofi, hästar är mitt liv mitt allt! de har funnits hos mej i så många år.. Alla...
Hästmänniskan
Ska bygga nytt stall till hösten, finns det nån som har nåt tips om modulerfirmor:confused. Ska vara för 2 hästar och inte det dyraste...
Hästmänniskan
Hej! Ska åka över och betäcka min dotters häst i Danmark. Är det några andra papper jag måste ha med mig förutom passet, där även hennes...
Hästmänniskan
Jag vill bara höra lite om vad ni tror om min lilla ide som jag haft ett tag nu. Det är ett eget företag på en hästgård. Min profil är...