Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Ni som själva anlagt paddock har ni koll på vad ni fått betala per kubikmeter för stenmjöl, samt den översta sanden ni valde? Vad valde...
Svar
4
· Visningar
3 191
Senast: Spider84
·
N
Hästmänniskan Jag håller just nu på att anlägga en dressyrbana men jag blir ej klok på vad för underlag jag ska beställa:confused:. Måste bestämma...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan En kort och enkel fråga. Får man ha två hästar i samma box så länge boxen är 3m*3m + 3m*3m (då alltså om det är två stora hästar)...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Apollo 13
·
Hästmänniskan Måste man ha byggnadslov för att bygga paddock och lösdrift?
Svar
6
· Visningar
1 349
Senast: TomasN
·
T
Hästmänniskan Hej, jag har fått diagnos Facioskapulohumeral muskeldystrofi, hästar är mitt liv mitt allt! de har funnits hos mej i så många år.. Alla...
Svar
5
· Visningar
2 223
Senast: IngelaH
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Murray
·
Gnägg Tycker om den här bilden, synd med luddet bara=/
Svar
0
· Visningar
134
Senast: _pirate
·
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Murray
·
B
Hästmänniskan vad gör man om man har ett ben som är längre, så när man trampar ner hälarna sitter snett i sadeln vilket påverkar hästen?? :confused...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Erboon
·
O
Hästmänniskan Hjälp mig :P Jag har massor av eltråd som jag hade till mina hagar när jag hade hästar, Nu försöker jag organisera ihop alla tråd...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Osis
·
E
Hästmänniskan Hej! Är det någon som använt sig av färg för att se om hingsten betäckt stona? När de betäcker naturligt alltså. Såg i Camargue...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: sassiball
·
M
Hästmänniskan Ska bygga nytt stall till hösten, finns det nån som har nåt tips om modulerfirmor:confused. Ska vara för 2 hästar och inte det dyraste...
Svar
0
· Visningar
1 840
Senast: maddes
·
Hästmänniskan Jag har lagt markmatta och sand i vinterhagarna. Tyvärr är sanden av det slaget som inte packar sig så värst. Kan man bara harva ner...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Tussemaja
·
M
Hästmänniskan Hej! Ska åka över och betäcka min dotters häst i Danmark. Är det några andra papper jag måste ha med mig förutom passet, där även hennes...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: stommen
·
Hästmänniskan När vi köpte vår gård så bestämde vi att vi inte skulle nyinvestera i maskinparken. Vi har det mesta som vi behöver för att ta hö...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Har just nu världens beslutsångest. Har fått erbjudandet att ha min medryttarhäst som min egen under tiden som ägaren flyttar för att...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: DizAngel
·
Hästmänniskan Tror jag ska strunta i att åka runt och hälsa på i kompisars stallar, får bara hör en massa tråkigheter. Idag ville en kompis att jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 634
Senast: Page
·
Hästmänniskan Jag vill bara höra lite om vad ni tror om min lilla ide som jag haft ett tag nu. Det är ett eget företag på en hästgård. Min profil är...
Svar
1
· Visningar
1 646
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka