Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan om den här ligger fel snälla flytta den :( Hej hej !! Det är så här att jag är 17 (snart 18) och bor i fosterfamilj ... jag... 2
Svar
31
· Visningar
3 250
P
Hästmänniskan Har en knepig fundering. Om man köper en unghäst och rider in, då stiger ju priset. För någon gång måste ju priset varit lågt tex som...
Svar
5
· Visningar
1 215
D
Hästmänniskan Är där någon som vet om man kan få dispans och slippa skaffa hästpass till riktigt gammla hästar. Har en kompis ,hans ponny är 30år...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: Tess82
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag har nu bestämt mig för att köpa en ny hästtransport. Funderar på en Christ Concorde. Är det någon som har någon erfarenhet av...
Svar
3
· Visningar
4 027
Senast: Cyllene
·
V
Hästmänniskan Jag har en häst som jag skulle vilja kolla vem som står som ägare. enligt pass m.m står jag som ägare men via försäkringen står min...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Sammet
·
C
Hästmänniskan Hej, tänkte höra med alla kunniga här inne om någon kunde hjälpa till att bena ut lite frågor. En vän till mig skulle sälja sin häst...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: corno79
·
S
Hästmänniskan Jag och en kompis har planerat att ta hem en shettis över sommaren och köra in som projektarbete till skolan. Vi har ponnyn och...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: miamia
·
Hästmänniskan Hej Vi håller på och bygger en paddock på 20*40 meter. Nu är det så att vi har sett ett väldigt snyggt (tycker vi :) ) staket men vi...
Svar
9
· Visningar
2 911
Senast: Sandra -74
·
F
Hästmänniskan Någon som vet nån sida där det enbart finns hästjobb på? Jag har kollat på arbetsformedlingen.se, men hittade knappt något. Och...
Svar
1
· Visningar
788
Hästmänniskan lägger denna tråd här, ni får gärna flytta den om den ligger fel men jag har sett att det är flera med stor kunskap om bruk... vårt... 2
Svar
33
· Visningar
14 456
Senast: Fenestra
·
Hästmänniskan Är regnr. samma som stamboksnr. Ska läsa hästlicens till den nya och behöver regnr, men jag vet inte riktigt vilket nr det är. I passet...
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Olympus
·
G
Hästmänniskan Nu har årets chock slagit mig. Jag sålde min häst för 1 ½ år sedan. En häst som jag haft sedan hon var två år, hon är 15 idag... 2
Svar
22
· Visningar
3 107
Senast: Gnistra
·
V
Hästmänniskan jag håller som bäst på med att rita och planera mitt stallbygge :D har bläddrat i idehandboken att bygga häststall men hittar inge bra...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: vickis-pajala
·
Hästmänniskan Jag har hittat ett mycket fint avelssto i Holland som jag skulle vilja köpa. Men jag har aldrig importerat häst tidigare och har inte...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Team Erbine
·
A
Hästmänniskan Funderar på att köpa en slåtterbalk som man på vintern kan koppla om med snöblad. Det skulle lösa två av mina problem! Är det någon...
Svar
1
· Visningar
1 409
Senast: Berin
·
A
Hästmänniskan Jag vet att detta ogräset är vanligt förekommande i vinterhagar som står tomma på somrarna. Nu håller det på att växa igen fullständigt...
Svar
14
· Visningar
1 835
Senast: Shettisar
·
Gnägg Waco tycker att någon annan är intressantare än mig.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Waco
·
Hästmänniskan Frågor: Om du rider på privat mark, kan markägaren då tvinga dig att betala relativt hög summa för underhåll om vägen även används...
Svar
16
· Visningar
1 552
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Om jag går förbi (allmän väg)en gård med hingstar med mitt sto+föl och en av hingstarna går genom staketet, vems ansvar är det om det... 2
Svar
25
· Visningar
2 408
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Har tittat på gård i ett område jag inte alls känner till. Är ca 3,5-4 mil NV om Uppsala med hyfsat goda kommunikationer till å från...
Svar
12
· Visningar
1 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka