Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har i sommar ett elaggregat som slått ut vår TV, blir "pixlar" eller hur man säger. Finns el i hagen, så där fungerar det. Har haft det...
Ekonomi & Juridik
Har sedan i februari gått i hästköpar-tankar.
Hästen i fråga ägs av en kompis till mej och vi har pratat om att jag skulle köpa den...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av bolagsformen SUF?
Det finns många fördelar med det, det vet jag, men hur upplevde ni det?
Om...
Ekonomi & Juridik
Jag är lite orolig för att jag har fått en häst dumpad hos mig. Jag blev kontaktad av en person som undrade om jag kunde ta deras häst...
Ekonomi & Juridik
Jag kommer förmodligen bli Islandshästägare inom snar framtid. Nu är jag intresserad av två olika stall där dom har Islandshästar och...
Ekonomi & Juridik
Någon som är återförsäljare av kraftfoder ?
Har funderat en del på att börja med detta som en bisyssla till min andra verksamhet, men...
Ekonomi & Juridik
I vinter har jag ett par platser över på lösdriften, och skulle gärna vilja ha ett par helinackorderingar. Men allra helst skulle jag se...
Hästmänniskan
Säg att ni har en box i ett stall och ni trivs med den boxen. Sedan säger stallägaren att du eventuellt måste byta box och den nya boxen...
Ekonomi & Juridik
Är det någon av er som läst JI:s gästkrönika i senaste Ridsport där han skriver om konsumtköplagen och hästar. Dvs en näringsidkare v/s...
Ekonomi & Juridik
Vi har stora vattenkar i vinterhagarna som vi fyller med en lång slang från stallet, vilket funkar bra så länge det inte fryser, vilket...