Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är helt okunnig förutom att jag vet många säger plasten på ffa småbalar av hösilage är dyrt. Men visst är det ett gäng här som är rätt...
Ekonomi & Juridik
Vi har ett litet stall på gården med 3 boxar. Vi har en häst och en familj vi känner har två hästar här.
Än så länge så har de stått...
Ekonomi & Juridik
Jag har en valack som jag har vetrinärvårdsförsäkring, har tänkt att teckna en livförsäkring men det har inte blivit av. Nu tror jag...
Ekonomi & Juridik
Hej! Tänkte höra jag har betalat handpenning på en häst, jag fick inte vara med på besiktningen trots att jag meddelade att jag ville...
Ekonomi & Juridik
Sålde min häst på avbetalning till min tränare, har fått höra på omvägar att hästen inte mår bra. Så var ut och tittade till henne...