Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag har en liten fråga som jag gärna skulle vilja ha eran hjälp med. Jag har 2st tvättmaskiner för hästsaker, 1 wascator och 1...
Svar
17
· Visningar
1 961
Senast: ztsu
·
Ekonomi & Juridik Finns en person jag känner som jobbar lite svart hos en halvkändis ryttare. Personen är idag under 18 så om något skulle hända så löser...
Svar
9
· Visningar
2 291
Hästmänniskan Jag hade ett par års uppehåll efter att jag sålde min egna häst och fick barn. När jag kom tillbaka för ca två år sen så hade jag...
Svar
17
· Visningar
2 198
Senast: Janni
·
Anläggning Jag är ute efter er som har gjort staket runt ridbanan med tele/elstolpar. Gärna bilder och info om nedgrävningsdjup, höjd över marken...
Svar
11
· Visningar
2 728
Senast: Maléne
·
Gnägg Fick mig en funderare när jag såg det här oroväckande inslaget... 2
Svar
20
· Visningar
2 828
Gnägg Jag vet inte om den här tråden ligger rätt, och jag är inte helt hundra på om jag får länka filmen, eftersom det står att man inte får... 2
Svar
27
· Visningar
5 004
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Halloj! :) Jag har varit på jakt efter min drömhäst ett tag nu när jag fick provrida "the one" En otroligt fin häst som verkligen... 2
Svar
29
· Visningar
3 917
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Ska visserligen bara börja på gymnasiet till hösten, men jag har redan börjat fundera lite på vad jag vill bli... Ett yrke som hela...
Svar
3
· Visningar
3 027
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej Ska åka och kolla på en häst nu i veckan. Fastnar jag för hästen och den går igenom vet.besiktning blir det troligen köp. 1. Ska...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Lilla-S
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Hoppas att någon här inne på Buke kan hjälpa mig lite med att bestämma vilken av mina 2 uppfödningar jag ska behålla...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Raja
·
A
Hästmänniskan Hej! Ska köpa min första häst nästa år förhoppningsvis, om jag hittar rätt individ. Jag har fått rådet av många hästkunniga vänner... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 289
Senast: neve
·
Gnägg Många hästägare har dagar då de funderar på om det inte vore bättre att sätta ut pållen på annons. Vissa dagar känns det som att min... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 867
Senast: Babe
·
Ekonomi & Juridik Visste inte riktigt hur jag skullle skriva i rubriken, men ska sälja min 5-åring, egen uppfödning, och skulle vilja ha lite tips rent...
Svar
19
· Visningar
5 782
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Någon som har bra tips hur man kan bygga en rundcorall temporärt i en paddock? Något modult, ej rep el dyl.
Svar
14
· Visningar
4 286
Senast: _Eva_
·
Gnägg http://www.oppetarkiv.se/video/1216791/till-hast-avsnitt-1-av-13 (Detta är avsnitt ett av tretton) Vad jag förstått så kan man efter...
Svar
15
· Visningar
2 996
Senast: pinky
·
Anläggning Visste inte var jag skulle lägga den här tråden men moderator får flytta den om det behövs:) Vad har ni för underlag i era sjukhagar...
Svar
6
· Visningar
2 153
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hur har ni hittat stallen ni har era hästar, ni som har hästar inackorderade och inte hemma på er egen gård? Har nyss köpt min... 2
Svar
20
· Visningar
2 064
Senast: ztsu
·
Anläggning Hittade den här videon, kul ide tyckte jag :) http://www.youtube.com/watch?v=-HXzjB0FJjc
Svar
9
· Visningar
7 161
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Jag har letat runt efter tråd i ämnet men har inte riktigt lyckats hitta den vinklingen jag var ute efter. Jag har studerat vid... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 361
Senast: gicageli
·
Ekonomi & Juridik Går det att göra på detta sätt? Ett par äger en gård med ett stall och ridhus, men är inte själva intresserade av hästar. De vill hyra...
Svar
11
· Visningar
2 170
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur