Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag blir så irriterad! Det finns liknande trådar runt betalning men jag tar mig friheten att starta en ny runt frustrationen jag som...
Ekonomi & Juridik
Hemligt nick då personen ifråga självklart inte får veta om detta, det är ju en surprise :idea:
Jag vänder mig till er kloka och väl...
Ekonomi & Juridik
Jag är fodervärd åt 2 av min morfars hästar då min morfar fått en stroke och inte kan ta hand om hästarna längre. Hästarna har alltid...
Ekonomi & Juridik
Får man rida på åkrar nu när det är snö och kallt? Vet att det växer något där som ska komma upp i vår - frågade nämligen bonden om jag...
Ekonomi & Juridik
Vad kostar det att ha häst i månaden ca? Stallplats, foder osv??
Funderar på att ta en häst på foder men måste först kolla vad det...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...