Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag är en tjej på 16 år som funderar på att löpa min första stora häst. Det råkar vara så att jag är väldigt intresserad av att skaffa...
Ekonomi & Juridik
Det har ju varit en hel del regn det senaste halvåret och det märks verkligen i markerna. Min lösdrift /uteboxar som står direkt på...
Hästmänniskan
funderar ju på att flytta från nuvarande stall. Dock med studentbudget blir de sannolikt stall utan manege. Vill dock fortsätta gå på de...
Ekonomi & Juridik
En vän till mig fick nyligen sin bil skadad av en av grannens hästar som rymt ur hagen. Bilen stod parkerad på min väns tomt, hästen har...
Ekonomi & Juridik
Om hästar tas emot profesionellt för att tränas mot betalning, vilket ansvar har då tränaren om hästen drabbas av smittsam sjukdom...
Ekonomi & Juridik
Diffus rubrik kanske. Jag kommer säga upp min medryttarhäst snarast och kommer då ha en uppsägningstid till mitten av nästa månad. Min...
Ekonomi & Juridik
Jag ska eventuellt ta över ett inakoderingstall, men inte så många tjänster erbjuds, men jag kommer erbjuda från inget till fullservic...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...