Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad gör det möjligt? Hur gör ni som har två hästar? Får ni mycket hjälp (ekonomiskt eller praktiskt) utifrån? Klarar ni det tidsmässigt...
Hästmänniskan
Börjar gå i hästköpartankar och har spanat in diverse annonser, hittat några som jag är sugen på att maila/ringa till när det slog mig...
Ekonomi & Juridik
Nu behöver jag klocka bukisars hjälp med tolkning av fodervärdsavtal
i kontraktet står att det löper under 1 år, men om fodervärden...
Ekonomi & Juridik
Jag ska räkna på ett arbete och funderar på hur jag ska göra.
Jag har enskild firma och kommer att behöva ta hjälp för att lösa den...
Hästmänniskan
Frågan riktar sig i första hand till er som antingen har era hästar installade hos någon annan, eller ni som har eget stall med inhyrda...
Ekonomi & Juridik
Bakgrund: Jag bestämde mig förra våren för att sluta med häst,men då jag inte visste om jag skulle ångra mig så sålde jag inte hästen...
Ekonomi & Juridik
Jag har skapat ett hemligt nick men är medlem här sen länge, jag vill vara anonym då jag tycker detta är lite jobbigt att skriva om. Om...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...