Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag ska få hem en häst på foder, men min fundering är vem som ska stå för transporten och betalningen av den. Vad tycker ni...
Ekonomi & Juridik
En liten fundering.
När jag som privatperson säljer en häst är det jag som ansvarar för att uppgifterna som lämnas om hästen är rätt...
Ekonomi & Juridik
Inför kommande hästköpet vill jag gärna vara med vid besiktningen (klinikbesiktning). Dock verkar det som att säljaren tycker att jag är...
Ekonomi & Juridik
En fråga till er som har foderhäst eller har lämnat ut era hästar till fodervärd:
Följer passet med hästen eller har ägaren behållit...
Ekonomi & Juridik
Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken. ;) Jag har en fråga som jag funderar mycket kring, och jag undrar hur ni...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag och min man håller på o letar hus med tillhörande stall eller möjlighet till lösdrift. Nu ska vi och titta på ett hus med stall...
Hästmänniskan
Vi har för avsikt att bygga ett litet vindskydd/ligghall åt djuren härute och det mesta av det kommer vi göra själva och/eller med hjälp...
Hästmänniskan
Bara lite nyfiken hur ni andra gör när det blir tvister? Röstar? Folk kan ju bli så in i bängen sura för att de inte får gehör för sitt...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...