Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag har bott nu under en längre tid i Brasilien och fått chansen att köpa den häst i stallet som jag tagit hand om.
En Lusitano...
Ekonomi & Juridik
:devil:
Fick ett brev i min brevlåda idag
Hej alla medlemmar!
Nu är det dax för årets lotteriförsäljning, som i år består av Vings...
Hästmänniskan
Jag skulle behöva lite hjälp på traven, håller på å grubblar å velar fram å tillbaka så jag blir tokig! Jag har fått ett erbjudande och...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag tänkte höra, jag är väldigt förvirrad nu..
Jag har köpt ett varmblod som har varit travhäst och när jag köpte honom så...
Ekonomi & Juridik
Idag fick jag en påminnelse på ett klinikbesök gjort den femte juni i år. En rätt sen påminnelse mao. Saken är den att jag inte heller...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Övr. Grenar Gjort sista träningspasset innan tävlingen och red både dressyren och så en teknik och en speed. Dressyren kändes faktiskt rätt bra! Kom...