Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Anläggning Behöver er hjälp! Jag ska göra ett arbete om att bygga en ny ridanläggning där jag ska räkna ut kostnader och intäkter osv. För att...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: zootsuit
·
M
Anläggning Jag behöver lite tips och råd! Funderar på att lägga en ridbana nu till sommaren och vill ha ett bra underlag! Sitter och tittar...
Svar
16
· Visningar
9 041
Senast: WelshCob
·
Svar
0
· Visningar
114
Hästmänniskan Vad vet ni om Skaras ridlärarutbildning, dvs förutom det som står på hemsidan?! För er som inte alls vet vilken jag menar nu, så...
Svar
10
· Visningar
3 805
Senast: ako
·
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder så vill jag ha förslag på hur man kan skriva på en skylt, som man kan sätta upp vid våran grusväg, där man ber...
Svar
9
· Visningar
6 575
Senast: Andorra
·
F
Hästmänniskan Har nu hittat köparen till min häst och han har muntligen sagt att han vill ha hästen och vi är muntligt överens om priset. Frågor...
Svar
10
· Visningar
1 841
Senast: Dwight
·
Ekonomi & Juridik Rubriken hästverksam är till för de som bedriver hästverksamhet i någon form, allt från mycket liten och uppåt, alla får rum...
Svar
8
· Visningar
14 348
Senast: melllund
·
Hästmänniskan Nu är vi äntligen igång med våran renovering av en gammal ladugård! Tanken är att vi ska göra en lösdrift av halva ladugården och göra...
Svar
18
· Visningar
5 959
Senast: Presto
·
Ekonomi & Juridik Ännu en foderhästtråd. . . :) Jag ska ta hem en ponny på foder, den ska gå som sällskapsponny. Ej ridas, kanske lite arbete på töm...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: DarkInNight
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukare! Vet att de finns många bra råd att få här så jag gör ett försök! Jag har officiellt hoppat av min...
Svar
8
· Visningar
1 544
Senast: LionQueen
·
Hästmänniskan Jag sålde för något år sen mina två guldklimpar till en tjej som tar bra hand om dessa. Ponnyn köpte mamma t mig i julklapp 2007 som...
Svar
0
· Visningar
948
Senast: MizzFail
·
P
Anläggning Vilket är bäst? El-rep, el-band eller gammal hederlig ståltråd? Jag har band nu men dom håller inte. Det blåser mycket här... 2 3
Svar
54
· Visningar
12 494
Hästmänniskan Var på arbetsförmedlingen i går och när jag berättade att jag studerade till hästmassör fick jag höra att ”Din utbildning är något du... 2
Svar
38
· Visningar
5 427
Senast: Nimwen
·
J
Hästmänniskan Finns det någon som råkat ut för ridlärare som inte "ser" dig under lektionstid? Hur har ni taklat det isf? Själv rider jag och en...
Svar
17
· Visningar
2 453
Senast: Heulwen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Det är såhär att i stallet jag står hade vi tidigare en paddock. Paddocken låg i anslutning till hagarna och i somras bestämde...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: labb
·
Ekonomi & Juridik Vet att det finns många trådar redan ang att studera och ha häst, men hade velat se fler svar!:) Och framförallt hur hästlivet är nere i...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: krullidutt
·
Ekonomi & Juridik Hur och var marknadsför ni eran verksamhet?
Svar
1
· Visningar
899
Senast: wrangler
·
M
Hästmänniskan Jag undrar vad det kostar att fixa ett pass till en Shetlandsponny utan stamtavla? Vi har två stycken som vi fått och vi vet egentligen...
Svar
15
· Visningar
2 846
Hästmänniskan Hej alla bukar! Det är så här att jag nu har en uppgift i skolan då vi ska välja ett yrke vi vill arbeta med och skriva om det, jag...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: Rubynight
·
H
Hästmänniskan hej tänkte jag måste berätta en hemsk grej som hände en jag känner.Hon hade precis avlivat sin liv kärlek denna hästen lärde henne allt...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: aramis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka