Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi...
Ekonomi & Juridik
Hej alla:)Jag behöver lite hjälp här, det är nämligen så att jag är medryttare till en islandshäst som inte är så utbildad:angel: cirka...
Hästmänniskan
Jag är bara lite nyfiken vad ni skulle rekommendera för häst till en person som bara har ägt en shetlandsponny innan? Vilken ras, ålder...
Ekonomi & Juridik
Hur ska jag på smidigast sätt sköta betalningen på min eventuella framtida häst?
Kommer att närvara vid vet.besiktningen och nuvarande...
Hästmänniskan
Har varit utan häst i snart 2 år, och känner nu hur rid och hästsuget börjar komma tillbaks! Men det är en stor omställning för mig för...
Hästmänniskan
Ska i morgon gå och titta på ett nytt stall som vi är intresserade av att flytta hästen till. Undrar om det är nåt jag borde komma ihåg...