Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
108 848
X
Hästmänniskan Hej! Jag märkte här om dagen då jag red ut att jag lätt 'tappar' mitt höger ben när jag rider. Främst med sadel. Rider mestadels...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hur mycket jag än älskar min häst och inte vill sälja henne nånsin, kan jag inte låta bli att ibland tänka: Är det värt det? Det slår... 2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Marita73
·
S
Ekonomi & Juridik Funderar på att gå någon kurs inom hästfriskvård. Kanske massage eller laser, Biolight och vad det nu kan finnas mer. Vad är mest...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: sita
·
Ekonomi & Juridik Hej alla:)Jag behöver lite hjälp här, det är nämligen så att jag är medryttare till en islandshäst som inte är så utbildad:angel: cirka... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 562
Senast: Satis
·
Anläggning Nu vill jag se bilder på era "fasta" uppsittningspallar alltså inte flyttbara pallar utan en fast konstruktion. Jag behöver inspiration...
Svar
18
· Visningar
3 391
Senast: fjordtokan
·
D
Hästmänniskan Har någon av att tävla dressyr höggravid? Jag är i vecka 33 nu och planerar att kanske starta en La4 om 2 veckor tror ni att det är...
Svar
19
· Visningar
4 232
Senast: SaraXX
·
S
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken vad ni skulle rekommendera för häst till en person som bara har ägt en shetlandsponny innan? Vilken ras, ålder...
Svar
10
· Visningar
3 723
Senast: Sandris
·
Hästmänniskan Till er med fler hästar än en, hur hinner ni med? Med jobb, barn, partner, övrigfritid, vänner, ekonomiskt? Har ni dom hemma eller... 2
Svar
21
· Visningar
3 661
Senast: Hæst
·
Hästmänniskan Läste i t*idningen r*dsport för några månader sedan om en 1 årig utbildning inom häst på distans, typ "hästmedecin" fysiologi...
Svar
8
· Visningar
1 819
Senast: Loki
·
Anläggning Sommarbete Jag har avslutat min avel och har inga hästar kvar men tänkte ev. hyra ut min hage, 2,38 ha som sommarbete, avgränsning...
Svar
14
· Visningar
2 523
Senast: Skogstroll
·
Ekonomi & Juridik Hur ska jag på smidigast sätt sköta betalningen på min eventuella framtida häst? Kommer att närvara vid vet.besiktningen och nuvarande... 2
Svar
35
· Visningar
4 621
Senast: Petunia
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Rhodugune
·
C
Hästmänniskan Har varit utan häst i snart 2 år, och känner nu hur rid och hästsuget börjar komma tillbaks! Men det är en stor omställning för mig för...
Svar
14
· Visningar
5 010
Senast: Rumpnissen
·
Hästmänniskan Ska i morgon gå och titta på ett nytt stall som vi är intresserade av att flytta hästen till. Undrar om det är nåt jag borde komma ihåg...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka