Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Hej! Jag har ridit som barn,så grunderna sitter. Ivåras köpte vi en fjording och vi red lite smått barnen och jag.Kändes först väldigt...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Soffe
·
R
Hästmänniskan ska börja min HYN-praktik i höst, och har för mig att med lite tjat kan man fixa så man får ett litet bidrag? jag får ju bostad och...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Jag skulle köpa mig en ny sadel till hästen. Hittade en jättefin genom internet från en privatperson. Började prata med henne via mail... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 500
C
Hästmänniskan Ska bygga ny hage med mkt bete. Ligger alldeles intill de andra, längra bort. Saken är den att Älgarna och rådjuren har sin...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Hej! Någon som har handlat in för hösten ännu? Har tänkt att göra det snart. Mineraler, vitlök, B-vitaminer och ja, jag vet inte allt...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: MalinSophia
·
M
Hästmänniskan Hej! Har köpt en GRÖN värmlandsvagn & har hört på rycktes vägar att man ska olja in den för att bevara den fina gröna färgen...så ni...
Svar
4
· Visningar
2 576
Senast: Egonson
·
S
Hästmänniskan Hej! Nu är det andra gången på 2 dagar som hästarna har sönder staketet... :crazy: De är 3 hästar, de har stor hage med gott om mat... 2
Svar
24
· Visningar
2 205
Senast: Egonson
·
H
Hästmänniskan Läste för lite sedan i en tidning om att man kan elda gödsel för att värma upp fastigheten. Är det någon här som har erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
2 191
Senast: Strajder
·
P
Hästmänniskan Jag vill ha idéer på hur jag ska förvara alla schabrak. Sadelkammare är inte gigantisk, funderar på en såndär plastkista som man...
Svar
16
· Visningar
2 457
Senast: prallan
·
L
Hästmänniskan jag ska bygga iordning ett stall i vårat garage till mina två hästar. men jag har en fundering på gödselhanteringen :confused... 2
Svar
21
· Visningar
4 021
Senast: diartistakasha
·
K
Hästmänniskan Hur funkar det på er ridskola med stalltjänsten? På den ridskola jag rider har man stalltjänst en till två gånger per termin. Då är man... 2
Svar
39
· Visningar
4 040
Senast: eliis
·
B
Hästmänniskan Ska hyra lite mark och en gammal lada (som vindskydd) till att ha hästarna på och när vi frågade ägaren vad han ville ha i hyra sa han...
Svar
16
· Visningar
1 552
Senast: Borboleta
·
E
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga tråden riktigt, flytta gärna om den är på fel ställe. Jag är en s.k. "återfallsryttare". Höll på... 2
Svar
20
· Visningar
2 044
Senast: Eccentric
·
Hästmänniskan Görs det aldrig nuförtiden? Vars förvarar folk hö'et nuförtiden? Ser bara nybyggen och standardstall lösningar med möjligtvis små...
Svar
9
· Visningar
3 257
Senast: Prestige_
·
Hästmänniskan Läste nånstans för länge sedan om tre olika "skick" som gäller för olika anläggningar. Vad var det som gällde för resp. skick? Kommer...
Svar
3
· Visningar
6 176
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan En iaf än så länge helt hypotetisk fråga: Låt oss tänka oss följade scenario: Jag (privatperson) köper en häst (av en privatperson)...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Madick
·
Hästmänniskan Håller på och fixar till min trailer och i går så köpte jag en ny skylt "hästtransport" att ha bak på trailern. Men vad jag försår så...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: lizzie
·
R
Hästmänniskan Vilka muskler är starkast hos ryttare / använder man mest vid ridning vilka muskler jobbar inte lika hårt, är svagast/ behöver... 2
Svar
23
· Visningar
18 246
Senast: fenny_92
·
A
Hästmänniskan Vi funderar på att starta upp företag med hästuppfödning och undrar om det finns någon här som har gjort det och fått något bidrag från...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan Hej Är det någon som vet hur man gör om man redan har ett företag, enskild firma och vill ha en till verksamhet i samma form? Behöver...
Svar
8
· Visningar
3 111
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka