Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Hej, vad tycker ni man ska kunna om man ska skaffa medryttarhäst/sköthäst? I ridning, hantering och annat, vad ska man kunna? Hur vet...
Svar
13
· Visningar
1 552
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Vi ska bygga om i vårt stall och nu funderar jag över hur vi ska prioritera mellan boxstorlek och bredd på stallgång. Första förslaget... 2
Svar
21
· Visningar
3 280
Senast: elmelts
·
E
Hästmänniskan Problemkunder!!! Hur gör ni andra med verksamhet/hästföretag med sk. problemkunder?? Kunder som ej betalar sina fakturor och som... 2
Svar
33
· Visningar
2 921
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad tycker ni? Jag ska inreda ett litet pyttestall och har två alternativ. Antingen kan jag göra en stor box som båda hästarna (2st)...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Ellyne
·
S
Hästmänniskan Får man ha egen häst med i utbildningen? Hur pass mycket utbildad måste den va då? Försökte hitta på hemmsidan men hittade inget...
Svar
2
· Visningar
1 148
Senast: Vindelkusken
·
Hästmänniskan Hej allihopa Vårat första skördeår :( Behöver hjälp från Er som varit med ett tag att bärga hö. Min sambo är så orolig att vårat hö...
Svar
10
· Visningar
2 778
Senast: månFare
·
W
Hästmänniskan Den 1 sept. höjer jag hyran och skulle vilja ha hjälp av er att få veta om det är rimligt!! Jag har hittills haft 650:- i kallhyra sept... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 496
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Jag måste ha råd om hur ni skulle vilja att era inhyrda sa en sån här sak till er. Vill inte att det ska tolkas fel eller att jag...
Svar
16
· Visningar
1 982
Senast: Invinciblestables
·
G
Hästmänniskan Jag skulle som nydiagnosticerad reumatiker vilja ha kontakt med andra som har samma eller liknande problem, och som har en egen häst... 2
Svar
39
· Visningar
5 064
Senast: KarroLinn
·
S
Hästmänniskan Om min häst rymmer ur hagen, korsar en väg och bli påkörd vilken försäkring kommer att täcka vad då?
Svar
4
· Visningar
942
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan För två år sen lämnade jag ut min ponny på foder. Fodervärdarna har varit helt underbara på alla sätt och vis och har gjort underverk...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Russin8
·
Hästmänniskan Jag måste få skriva av mig lite funderingar... Jag var på en hästtävling för några månader sedan, en ridanläggning som har förbud mot... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 717
Senast: Russin8
·
R
Hästmänniskan Vad är det för skillnad på Eqiuterapeut och Equiatriker? Någon?
Svar
1
· Visningar
783
Senast: lizzie
·
S
Hästmänniskan Hej. Jag har nyligen köpt Hus + Stall.. Och ska ha inacoderingar + egen häst.. Stallet har stått i 22 år och behöver renoveras...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: swawrwa
·
Hästmänniskan Är det någon som kollat marknaden för stallinredningar i Danmark? Hur ligger priserna? Några länkar att dela med sig av? Har lite svårt...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Ska sälja min 5 åring, vad ska jag tänka på??? Tips?? Var finns bra kontrakt?? :bump::bump:
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Smuldaisy
·
A
Hästmänniskan Måste man ha en utbildning för att starta ett företag? Jag har hållit på med hästar sen jag var liten och tränat många unghästar och...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan Håller på och letar på olika hemsidor för ridshoppar. Försöker hitta den ideala stigbygeln. Jag har problem med framförallt ett knä som...
Svar
8
· Visningar
1 984
Senast: trofé
·
Hästmänniskan håller på att bygga ut stallet, inte mycket bara 56 kvadratmeter (yttermått) men vet inte hur jag ska placera boxarna. VIll helst att...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Baddy96
·
Hästmänniskan Hej, Jag undrar om det finns någon här som går eller har gått någon utav utbildningarna på BYS i Skara? Jag är väldigt nyfiken på... 2
Svar
22
· Visningar
1 968
Senast: lotta_k87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka