Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Mitt sto är konstaterat dräktigt idag och det är gott om tid kvar, men jag har ingen fölningsbox. Hon är ett hbl och mina boxar är ca 10...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Är det någon som har ett torkrum för blöta hästtäcken med luftavfuktare? Fungerar det bra? Är det effektivt energi- och funktionsmässigt...
Svar
5
· Visningar
3 799
Hästmänniskan Nu är jag arg. När jag ringde och frågade om ett bete jag har en av hästarna på så fick jag svaret 2500:- för hela perioden = 2...
Svar
16
· Visningar
1 854
Senast: Sammet
·
S
Hästmänniskan Jag ska åka och titta på ett sto som är 4 år, fullblod. När jag slog upp henne på ATG stod det att hon blev dödförklarad när hon var ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 132
Senast: Immer
·
S
Hästmänniskan Undrar lite vad en bra ridhusbotten består av... vad är bäst o mest lättskött?
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: Bison
·
C
Hästmänniskan Hej. Jag köpte nyligen en ny häst, men jag veterinärbesiktade den inte. Vad tycker ni om att detta. Är det alldeles åt helvete att...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: hopp_o_galopp
·
I
Hästmänniskan Hejsan! Skulle någon kunna förklara begreppen kallhyra reps. varmhyra på ett lite enklare och kortfattat sätt? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
3 261
Senast: remmis
·
Hästmänniskan visste inte vart jag skulle lägga tråden, men.. Vi säger att min häst skulle komma ut från hagen på någon sätt, tex bli skrämd, och...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: FadeAway
·
Hästmänniskan Kommunen, och grannkommunen, har dragit igång sin hästinventering igen. Än har de inte hittat hit, och lika glad är väl jag för det... 2
Svar
28
· Visningar
2 635
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Låt säg att man arrenderar mark, på plats finns stall samt 5-6 ha, ägaren tillåter någon form av bostad där. Måste man om man köper...
Svar
5
· Visningar
1 809
Senast: Tacitus
·
S
Hästmänniskan Undrar lite hur är det med livslängden på ett ridhus? Stommen är det jag främst tänker på... har den ett "bäst före datum"? Sen...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Svanhild
·
Hästmänniskan Transporterna jag väljer mellen är: En thule med sadelkammare och garderob, tror den hette excellent. Denna vagnen är helt ny...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan hej! jag har tittat på en häst för 3 veckor sedan en fullblods vallack som är 7 år. inga tidigare skador och så. men nu är det så att... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 276
Senast: memmalotta
·
Hästmänniskan köpte en höst för snart ett år sedan och nu har det upptäckts att han har gamla pålagrningar i båda framkotor. Veterinären sa att man...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Baddy96
·
G
Hästmänniskan Jag hittade en häst jag ville köpa, ett halvblodsto på 15 år. denna häst stod inte mer än tre mil från där jag bodde så ägaren och jag... 2
Svar
24
· Visningar
4 409
L
Hästmänniskan Hejsan. alltså jag måste få skriva av mig, och få lite tips inför framtiden! Det är såhär att i helgen så pratade jag och mamma, ja om...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Jag ska förmodligen börja ge lektioner åt en bekants två barn. Barnen kommer rida ensamma varje ridlektion, men vara tillsammans under...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: amalia
·
Hästmänniskan Imorrn åker jag på antsällningsintervju på ett stort hästcentrum i sverige. De sökte upp mig(vilket alltid är en bra början), men VAD...
Svar
5
· Visningar
1 395
Senast: Candlegirl
·
Hästmänniskan Jag har fått lite förfrågningar angående export av häst till USA. Någon som vet vad det kostar och vilket bolag som gör det. Hur...
Svar
2
· Visningar
1 893
Senast: elle12
·
Hästmänniskan :confused:Hej alla stallbyggare,:confused: ska skicka in en ansökan om förprövning för ombyggnad av stall för 6hästar och vet inte...
Svar
4
· Visningar
3 835
Senast: Fria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka