Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ni som sökt förprövning innan ombygge av gammal ladugård till stall, vad har ni gjort för brandtätningsåtgärder? Mellan t ex stalltak...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Fredag
·
E
Hästmänniskan Någon som har en smart planlösning för ett stall med 4 - 6 boxar? Vill se massa bilder, ritningar/skisser, gärna med mått också! :)...
Svar
12
· Visningar
13 720
Senast: Eccentric
·
H
Hästmänniskan Undrar vart man kan hitta täcken i strl 75 till en minishettis??
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: Joyride
·
C
Hästmänniskan Jag ska importera två föl från USA. Med flyg då. Jag har letat jättelänge men hittar ingen firma som flygtransporterar hästar. Kan någon...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Qwerty hopp
·
C
Hästmänniskan Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur man blir av med smörblommor när de håller på att ta över hela betet? Försökte...
Svar
14
· Visningar
5 440
Senast: lillsyrran
·
Hästmänniskan Har precis köpt ett litet hus på landet. Meningen var att jag skulle arrendera en hage med lada alldeles intill där jag skulle göra...
Svar
2
· Visningar
1 787
Senast: corzette
·
J
Hästmänniskan Tror jag blir galen på det här snart! Finns det inga firmor som hämtar hästgödsel?? Hur gör ni? Förra året så lastade vi själva med... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 587
Senast: Invinciblestables
·
S
Hästmänniskan Hur många sådana stall finns här och hur drivs de? Finns det någonstans där kommunen byggt inackorderingsstall och kanske en... 2
Svar
26
· Visningar
3 368
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Hur fungerar de? Får man ta något lån som studen från typ sparbanken? Och hur funkar i så fall det någon som vet? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
659
F
Hästmänniskan ja ska köpa ett transportgrimskaft men vet inte vilken längd ja ska ha på de..tycker de känns säkrare att ha de än ett vanligt...
Svar
8
· Visningar
2 289
Senast: fonen
·
Hästmänniskan Ska bygga ett par boxar till i stallet, och undrar vad som blir bäst när man bygger själv med brädor. Att ha dem lodrätt eller liggande... 2
Svar
23
· Visningar
4 920
Senast: Sissa
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa in lite "höredskap" (lite äldre billiga grejer). Har tillgång till ängar, och min pappa som lade ner sitt jordbruk...
Svar
13
· Visningar
2 520
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan När anses det som att man ingått ett avtal om en försäljning om en häst? Rent lagligt? Vad anser ni? När man muntligt avtalat om att...
Svar
4
· Visningar
734
M
Hästmänniskan I dag upptäckte jag att det bor en uggle familj på vårt höloft:eek: Har sett en j--a massa fågelskit men trodde det var kajor med ungar...
Svar
8
· Visningar
1 735
Senast: lollipopocoaster
·
Hästmänniskan Jag hyr ett stall med tillhörande beten, då jag har shettisar+ en fångponny kommer jag inte att ytnyttja betesmarkerna så hyresvärden...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Har tidigare i veckan satt ut en annons på en häst. Fick ett mail-svar av att nedanstående person var intresserad. Till saken hör att... 2
Svar
26
· Visningar
3 734
Senast: Angely
·
S
Hästmänniskan Hej Jag ska börja ge lektioner för en tjej som heter Frida. Hon ska få rida min d-ponny (jag vet att detta är alldeles för stort för...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Angely
·
D
Hästmänniskan Hej hej! I natt fick jag mitt första föl.. men det är inte de den här tråden handlar om utan att just nu står mitt sto på min mammas...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Flyttar denna tråd själv, får se om jag får fler träffar här...: Jag och min syster har en plan för nästa sommar, som vi nu vill ska...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: jerseyko
·
S
Hästmänniskan Vad ska man titta på när man köper elaggregat? Rena grekiskan för mig när jag försöker läsa. :o Det ska vara ett nätanslutet i alla...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Strajder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka