Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har lite funderingar....... Skall sälja en ponny, jag är privatperson och har inget företag. Så om det kommer en köpare som tex...
Svar
3
· Visningar
771
F
Hästmänniskan Jag satt och tänkte förut på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kom fram till att jag tror jag skulle vilja utbilda mig till vetrinär...
Svar
14
· Visningar
2 096
Senast: PrincessOfLjungen
·
Hästmänniskan Vi ska börja odla eget spannmål till våra 6 hästar och funderar på att investera i en egen tork. Är det någon som har en uppfattning...
Svar
7
· Visningar
2 177
A
Hästmänniskan Hur funkar det? Nackdelar/fördelar? Vill veta allt. Vill gärna köpa något lösdriftstält som någon provat så man inte står där i...
Svar
3
· Visningar
1 724
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Hej! Någon som kan tipsa om en bra hästtransport? Har idag en Värmlandsvagn 01, boggi, men ska byta. Vill ha en 04 eller nyare...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: TwiggyM
·
Hästmänniskan Både min mamma och pappa har bara B-körkort. Vilket släp får de dra med det? Jag har en liten storhäst, väger kanske 500 kg.
Svar
17
· Visningar
1 903
Senast: ang
·
Hästmänniskan Hej. Vad krävs för att man ska få ha turridningsverksamhet? Tillstånd/utbildning .m.m.?
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: blohme
·
V
Hästmänniskan Hej! Är tvärny här och har inte kollat igenom hela stället efter en tråd om det här så jag hoppas jag inte bygger kaka på kaka nu. ;)...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: Varjen
·
Hästmänniskan Vi har köpt ett hus på landet, utanför detalplan och flera hundra meter till närmaste granne. Den gamla ladugården som hör till huset...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Jappeloup
·
J
Hästmänniskan Hej, Snart är det dags att ta hit elektrikerna för att installera elen i stallet. De kommer självklart att fråga hur många lysrör jag...
Svar
12
· Visningar
1 526
Senast: Windjana
·
A
Hästmänniskan Undrar bara vad man ska tänka på när man importerar en häst på egen hand? Vad måste man göra (pappersmässigt) för att kunna importera...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Katinkas 2
·
E
Hästmänniskan Har folk rätten att springa igenmon andras hästahagar? Finns det inte någon lag eller liknande som säger att man inte får korsa eller... 2
Svar
33
· Visningar
2 710
Senast: eliiun
·
A
Hästmänniskan Är det någon som gått/går ridterapi utbildningen på Mittuniversitetet? Jag är väldigt nyfiken på upplägget vad gäller de gånger man...
Svar
11
· Visningar
2 026
Senast: Balance
·
S
Hästmänniskan Jag har en d-ponny, som har kronisk hosta, Men hostar inte varje dag. Utan det går i perioder, Värst är det vid fuktig väderlek... 2
Svar
21
· Visningar
1 910
Senast: Smultron92
·
Hästmänniskan Har hittat en trevlig liten häst som jag ev är spekulant på... Saken är den att hästen är 8 år och en import från ungern. Något...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen? Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: elle12
·
S
Hästmänniskan ska åka och kolla på en häst som har okänd härstamning, kan man göra ett dna test som visar vad det är för ras/raser i henne?? Kostnad?
Svar
2
· Visningar
712
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan tror denna tråden passar här. hittade inte länken till gnägg de verkar bygga om lite här på buke. jo.. vilka är det här som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 555
Senast: splash
·
Hästmänniskan behöver ha hjälp med att välja vilka galler jag ska välja att sätta för min förnster i stallet nu när vi renoverar. ge mig...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: charmant
·
M
Hästmänniskan Hej:devil:! Jag har en fundering hur man får ett stuterinamn registrerat? Var vänder man sig och vad kostar det? Hoppas någon kan...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Strajder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka