Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är så trött på att vara medryttare just nu. Har haft hästen själv de senaste veckorna och allt har börjat flyta på. Igår red ägaren... 2
Svar
39
· Visningar
4 070
Senast: Julle
·
J
Hästmänniskan Det funderade jag över idag. För ofta skriver man ju in att om köparen ångrar sig och inte köper hästen så tillfaller handpenningen...
Svar
15
· Visningar
9 143
Senast: Tussinussen
·
Hästmänniskan (gamla tråden togs bort, så skriver igen - ska försöka att inte få den annonsliknande, vilket den andra tråden tydligen var :confused:)...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: Salasolen
·
M
Hästmänniskan Vad skall man tänka på när man skriver köpekontrakt där betalningen skall vara avbetalning/delbetalning? Både som säljare och köpare...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: skuggi
·
D
Hästmänniskan Jaa, har två frågor angående boxar :) Vi tänkte bygga en box i ett uthus vi har eftersom det kan vara bra att ha om pållen skulle bli...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: diskho
·
Gnägg min kompis häst, född -01 e: Malabar Man u: Don't Touch S.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: lislolaslo
·
S
Hästmänniskan Hej alla! Hoppas att jag lagger in denna tråd på ratt stalle. Ar ny medlem aven om jag gått in på denna sida ratt lange nu och last...
Svar
15
· Visningar
3 995
Senast: lulski
·
Hästmänniskan Jag kommer att göra en budget-ridbana och lägga på sand direkt uppepå gräsvallen, för jag har så bra förutsättningar redan. Men det jag...
Svar
15
· Visningar
2 790
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Efterlyser dina bästa tips för engagerande aktiviteter på ridklubb/ridskola/ryttarförrening! Vad har ni gjort som funkat bra? Berätta...
Svar
11
· Visningar
1 671
Senast: CarolinaH
·
M
Hästmänniskan Är det klokt?.. Min kompis går i köpa ponny tankar, hennes föräldrar är inte hästkunniga. Hon har haft en foderponny i några månader... 2
Svar
23
· Visningar
3 185
Senast: Tajger
·
  • Låst
Hästmänniskan Som rubriken säger, varför togs den nya Ametist-tråden bort? Var det någon som hann smitta den med oönskad text, eller har jag råkat...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: mysko
·
Anläggning Vi har fått ett problem på nacken. Vi bor på en större villatomt och har hästarna på baksidan i skogen. Nu har våran granne fått för sig... 2
Svar
26
· Visningar
5 820
Senast: _Eva_
·
J
Hästmänniskan Jag har en liten fråga.. Finns det någon lag som säger hur stor en hage ska vara för en shettis/shettisar? Har två shettisar.. En som... 2
Svar
39
· Visningar
3 745
Senast: JennyOhlsson
·
Hästmänniskan Om man har C eller D körkort, får man då köra en kombination av bil+släp som man måste ha BEkort för? Eller måste man ha BE också? Tex...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Mirac_
·
M
Hästmänniskan Ska för första gången i mitt liv lämna ut en häst på foder och har då lite funderingar ang kontraktet. Har tänkt att köpa ett färdigt...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Doneloge
·
Hästmänniskan Håller ju på att bygga ut stallet, och har nu stött på ett mkt. stort problem:eek::D Hoppas på eran hjälp och egna erfarenheter.:idea...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: shallow_xx
·
Svar
0
· Visningar
135
Hästmänniskan Har haft problem med ond och sned rygg ganska länge och varit hos osteopat och dragit rätt ryggraden (typ) några gånger men det har...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Petrine
·
Ekonomi & Juridik Jag har av bolaget jag är VD i köpt en häst. (Ja riktigt AB med aktieägare och orgnr osv). (Nej inget fiffel med moms eller annat...
Svar
13
· Visningar
1 903
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix