Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta vara skötare på hästarna. Det är något som jag vill men ändå ledsamt om jag inte hittar nåt annat...
Hästmänniskan
Tror ni att de är värt att göra en enkät för att ta reda på hur stor efterfrågan är på equiterapeuter/hästmassörer m.m. här uppe i norra...
Hästmänniskan
Hejsan. Jag ska vara på ett väldigt stort bete i sommar, och det finns ingen möjlighet att lägga in utrustningen nånstans. Jag tänkte ha...
Hästmänniskan
Jag undrar hur noggranna folk egentligen är med maxlast, totalvikt och sådana saker när det gäller hästtransport och dragbil? Jag tycker...
Hästmänniskan
Efter att ha läst ett antal trådar här på Buke om fodervärdar som inte sköter sig, bryter kontrakt, missköter hästen osv tycker jag att...
Hästmänniskan
Jag har en foderponny tillsammans med min dotter. En MYCKET trevlig häst men som kanske är liiite för svår för dottern, dock en drömhäst...
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...