Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur fodrar man effektivast 20-30 hästar? Både grovfoder(storbalshösilage) och kraftfoder(säg 5 sorter + betfor)? Hur gör ni? :confused...
Hästmänniskan
Nån mer som har halt golv i stallgången? :crazy:
Våran stallgång är jättehal och min häst halkar hela tiden. Inget jätteallvarligt men...
Hästmänniskan
Min lilla medryttare ( eller hennes mamma) har inte hört av sig på flera veckor. Tjejen är i 10 årsåldern. Jag vet ju att hon har mycket...
Hästmänniskan
Jag ska troligtvis skriva på kontrakt om en vermblods vallack på tisdag :D ska bli så himla kul, han är underbar :love: 9 år, man märker...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...