Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Jag undrar hur era utgifter ser ut per månad. Gärna ni som har eget stall. Hur mycket kostar exempelvis Inköpet av hö+spån+foder...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: Xoya
·
I
Hästmänniskan Jag har en sadel som ska sälja, fundera på att lägga ut den på tradera. Men hur går det till, när man ska sälja den? Vet så mycket...
Svar
9
· Visningar
1 940
Senast: Isbiteen__
·
O
Hästmänniskan Ni som har det, vad har ni för verksamhetsgrenar? Jag har skickat in alla papper för att starta eget med inackorderingsstall, avel... 2
Svar
26
· Visningar
2 574
Senast: TomasN
·
S
Hästmänniskan ska köpa häst och behöver nu råd. Har hittat hästen för mig, om vi ska utgå från bilder/info och dylikt. Fick en video på hästen, dock... 2
Svar
25
· Visningar
2 345
Senast: Totola
·
F
Hästmänniskan Jag drömmer om den framtida gården någon gång om några år. Börjar självklart redan nu klura på hur hagarna ska byggas bäst ;) Är det...
Svar
2
· Visningar
3 477
Senast: Smokey
·
T
Hästmänniskan hur gör man när man vill skriva en häst på två personer?
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Pumpernickel
·
2
Hästmänniskan behöver man registrera ett nanm på sitt stall, ingen avel
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan hur gör ni stallägare med en inackorderad som har ett sto med föl i erat stall? dom delar ju box i början-ända tills fölet är ca 8...
Svar
6
· Visningar
1 539
Senast: Kirre
·
Gnägg Vi pa banan i oktober 2007
Svar
0
· Visningar
124
Senast: m85
·
Gnägg Min andra häst, Mister. Född 1996. Svensk varmblodsvalack e: Giftbox U: Västerbo Geisha.
Svar
0
· Visningar
157
Svar
0
· Visningar
102
Senast: m85
·
Gnägg Min nya häst Ophelia. Född 85, svenskt halvblodssto e: Gassendi U: Opera.
Svar
0
· Visningar
103
Hästmänniskan Hej! Är det någon klok som vet vad som händer om man står i ett stall där man betalar för en viss mängd hö och torv men inte utnyttjar...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Salikon
·
Hästmänniskan Har köpt en häst i Tyskland och väntar nu på att få hem honom. Tänkte på hälsointyget. Uppfödaren kommer fixa det, men han vill ha...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: bright_sara
·
E
Hästmänniskan Jag ska köpa en ny häst nu till vintern hade jag planerat, men vi har ett problem. Det finns ingen plats i stallet, och taket är för... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 344
Senast: Johanna_s
·
D
Hästmänniskan Jag håller just nu på att inreda mitt stall och skulle vilja ha några tipps på hur jag ska lösa detta. Mitt stall är ett föredetta...
Svar
12
· Visningar
2 988
Senast: Trissa
·
A
Hästmänniskan Hej. Någon som har erfarenhet av Rubco Drainmattor? Hur sköter ni dom osv?
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Hambo
·
W
Hästmänniskan Någon som köpt en färdig konstruktion av lösdrift? Dvs. en hall på ca 40kvm och inte uteboxar eller annan byggnad som ni redan haft på...
Svar
6
· Visningar
2 989
Senast: Pallas
·
Hästmänniskan Kan man lägga in i ett kontrakt att säljaren har rätt att köpa tillbaka hästen för samma köpesumma, om vederbörande ändrar sig inom ett... 2
Svar
20
· Visningar
2 398
Senast: ancan
·
D
Hästmänniskan I ett kontrakt står det att säljaren har återköpsrätt av en häst vid eventuell försäljning. Men om hästen ges bort som en gåva? Vad...
Svar
10
· Visningar
1 072
Senast: Donnatartt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31