Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Uppfödaren, hingstägaren och tränaren Gustaf Johansson synar hästens bakbensaktivitet i sömmarna i sin senaste gästkrönika.
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Det blev bara en start vid EM i Rotterdam. Nu kommer Charlotte Dujardin istället att satsa på världscupen med Mount St John Freestyle.
Svar
0
· Visningar
407
·
Hästnyheter Egentligen ska Maria Östman rida sin Condor Hypopromo själv, men efter en ryggoperation har Jörgen Larsson fått hoppa in och ta över...
Svar
0
· Visningar
225
·
Hästnyheter De svenska juniorryttarna red hem en andraplats vid Nations Cup i polska Ciekocinko i helgen. Två av ekipagen dubbelnollade.
Svar
0
· Visningar
202
·
Hästnyheter Meetinget på Grevagården blev riktigt lyckat för Pontus Westergren. Han knep flera topplaceringar i finalerna, där det blev segrar i...
Svar
0
· Visningar
285
·
Hästnyheter Silver på VM i Tryon 2018, silver i världscupfinalen i Göteborg tidigare i år - han har stor erfarenhet av andraplatser, 27-årige Martin...
Svar
0
· Visningar
853
·
Hästnyheter Landslagsryttaren Anna Freskgård har en intensiv höst framför sig. Dels ska hon kvala in Techno som mästerskapshäst, dels startar hon...
Svar
0
· Visningar
587
·
Hästnyheter Efter det första halvåret på den nya omreglerade svenska spelmarknaden redovisar ATG de högsta nettointäkterna - 2,1 miljarder kronor -...
Svar
0
· Visningar
424
·
Hästnyheter En intensiv EM-vecka är över, och redan nu börjar arbetet mot OS i Tokyo - med planering, upplägg av träning och tävling. Vill du dröja...
Svar
0
· Visningar
238
·
Hästnyheter Vid Champion of the Youngsters under förra veckan reds 4-åringarnas första semifinal inför Swede Horse. Det blev i premiärsemin delad...
Svar
0
· Visningar
311
·
Hästnyheter Hon låg bra till redan från början och det höll hela vägen. Karolina Stenfeldt och Fred Astaire vann den 2* klassen under...
Svar
0
· Visningar
178
·
Hästnyheter Mitt i nedärländeraren Marc Houtzagers ritt på ridsport-EM i Rotterdam sprang det in två personer på banan för att störa. Den ena av...
Svar
0
· Visningar
1 281
·
Hästnyheter Louise Etzner Jakobsson tog silver i det fria programmet i paradressyren i EM i Rotterdam. Det är hennes andra medalj i mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
436
·
Hästnyheter Tidigare Europamästaren Peder Fredricson försökte försvara sin titel med ett virus i kroppen. "Han har haft en jobbig dag," säger...
Svar
0
· Visningar
484
·
Hästnyheter Det såg mörkt ut inför EM-finalen i hoppning, men där avancerade både Peder Fredricson och Henrik von Eckermann efter varsin felfri...
Svar
0
· Visningar
328
·
Hästnyheter Mitt under pågående ritt i andra rundan av EM-finalen i hoppning stormade två aktivister in på banan. "Jag var så koncentrerad så jag...
Svar
0
· Visningar
330
·
Hästnyheter Det var en lite överraskad svensk silvermedaljör på EM i Rotterdam under söndagen. "Jag trodde det skulle bli ett brons. Det blev...
Svar
0
· Visningar
186
·
Hästnyheter Det var ovisst in i det sista vem som skulle ta hem senior-SM i fälttävlan. Men när ledaren Katrin Norling fick ett stopp stod Henrik...
Svar
0
· Visningar
290
·
Hästnyheter Peder Fredricson tog sig till EM-final i hoppning men det som inte syntes inne på banan och för tittarna var att Peder Fredricson blivit...
Svar
0
· Visningar
417
·
Hästnyheter Det svenska paraekipaget Louise Etzner Jakobsson och Zernard knep silvret i det fria programmet.
Svar
0
· Visningar
184
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka