Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Fyra framtidshästar och fyra framtidsryttare gör upp om pengar och ära på fredag i Friends när det är dags för finaler i Lövsta Future...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter På söndagen kvalade ytterligare tre ekipage till semifinalen i Sverigeponnyn som rids i Scandinavium.
Svar
0
· Visningar
202
·
Hästnyheter En av VM-hoppningarna i Tryons allra bästa hästar är såld och byter också nation.
Svar
0
· Visningar
204
·
Hästnyheter Skolaktiviteterna pågår för fullt hos Tingsryds rid- och körklubb, (TIRK) men samtidigt har man inplanerat ytterligare ett par...
Svar
0
· Visningar
195
·
Hästnyheter Typiskt. I samma ögonblick jag bestämt mig för att häströsta gick det inte. Silverlaget i ryttar-VM blev inte nominerat till...
Svar
4
· Visningar
1 745
Senast: Lobelia
·
Hästnyheter Irma Karlsson slog till och blev trea i söndagens världscuphoppningar i spanska Madrid med Ida van de Bisschop. "Jag är väldigt glad för...
Svar
0
· Visningar
753
·
Hästnyheter "Jag är inte förvånad. Jag hade faktiskt blivit mer förvånad om Anna Freskgård inte hade drabbats." Så skriver Ridsports...
Svar
0
· Visningar
655
·
Hästnyheter 18 kval ska så småningom ge tre vinnare i Inverkans-SM/Folksam Ponny Cup 2019. Finalen rids i samband med SM på Sundbyholm i juli.
Svar
0
· Visningar
705
·
Hästnyheter Henrik von Eckermanns EM-häst från 2009, Montender, har galopperat vidare till de gröna ängarna vid 25 års ålder. Förutom alla...
Svar
0
· Visningar
257
·
Hästnyheter Irma Karlsson stod för ännu en stark insats när hon kom trea i världscuphoppningen i Madrid. Nu utmanar den 25-åriga skånskan stjärnorna...
Svar
0
· Visningar
198
·
Hästnyheter Linnea Lydèn red Don Ludovici till seger i söndagens huvudklass, en Intermédiaire I, på Åstorpsortens Ryttarförenings nationella...
Svar
0
· Visningar
209
·
Hästnyheter Det blev en hemmaseger i söndagens huvudklass på de nationella tävlingarna på Strömsholm.
Svar
0
· Visningar
200
·
Hästnyheter Ridsports hingstbloggare Lena Nyström är på plats i tyska Vechta för att följa Oldenburgförbundets premiering. Här hissar och dissar hon...
Svar
0
· Visningar
335
·
Hästnyheter Söndagens omgång av världscupen i hoppning i spanska Madrid blev en spännande historia med tre svenskar till omhoppning och Irma...
Svar
0
· Visningar
247
·
Hästnyheter Regerande Europamästarna Peder Fredricson och H&M All In tog en placering i lördagskvällens 1,50-hoppning på det femstjärniga...
Svar
0
· Visningar
306
·
Hästnyheter Grevagårdens ryttarförening bjöd under helgen in till dressyrtävling. Skararyttaren Jonas Pettersson fanns på plats och tävlade samtliga...
Svar
0
· Visningar
199
·
Hästnyheter Irma Karlsson stod för ännu en stark insats när hon kom trea i världscuphoppningen i Madrid. Nu utmanar den 25-åriga skånskan stjärnorna...
Svar
0
· Visningar
230
·
Hästnyheter Åttaårige Angelo Enestubbe blev retad för att han gillar hästar. Då ställde ryttaren Malin Baryard-Johnsson upp för honom och nu har...
Svar
0
· Visningar
212
·
Hästnyheter Nu blir det skor på igen i alla svenska travlopp. Liksom tidigare vintrar gäller från och med den 1 december ett generellt barfotaförbud.
Svar
0
· Visningar
299
·
Hästnyheter Ebba Danielsson är inte bara framgångsrik på ponny. På lördagen blev hon tvåa i en 1,30-klass med nästan 100 startande på Strömsholm...
Svar
0
· Visningar
211
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V